UFO's en nieuwe werken - hebben jullie dit ook?

• Annelies van D

Mijna,

Volgens mij heeft de Landwinkel in Zierikzee nogal wat spullen van Het Spennekot.

Vwb De Tijd,leuk dat je het voorstelt maar die lap heeft bij mij geen prioriteit,er zijn leukere dingen om aan te werken.

• Ria uit Almere

Ik ben vast een geval apart maar ik werk maar aan een ding als dat af is komt pas de volgende aan de beurt

Ik ken mezelf als ik meerdere dingen tegelijk zou maken dan heb ik straks 30 ufo,s liggen, ook voor “ slechts ” 2 uurtjes pak ik gewoon mijn grote werk. Ik vind 2 uur trouwens wel heel luxe hoor vaak heb ik helemaal niet zo veel tijd, en anders zou ik nooit grote werken kunnen maken.

• Mitchy67

Ik heb een borduurplanning gemaakt en bezig met 2 grote projecten: Cowboy ABC en Yankee Stadium. Plus nog een kist vol projecten (lees: borduurpakketten) om te maken. Ik heb vanaf april 2013 niet meer aan mijn projecten gewerkt wegens een ernstige handblessure en tegenwerking van een arts in Goes. Maar ik ben bezig het weer op te pakken door wat kleine pakketten te maken.

Een project is zeker Efteling 2013 en zeker na gisteren.

• Lieny

Wees gerust Mijna,mijn naasten zijn volledig op de hoogte,mijn dochters doen er zelf niets mee,vandaar dat ik dat heb geregeld,

gelukkig ben ik ook niet depressief;)

• Joke

Deze ligt er nog, zijn alleen kruissteken en ik heb een klein stukje gedaan. Het is geen DMC garen maar Mez.

Dit is een pakket wat ik ooit ergens heb gekocht maar geen idee meer waar.

• Mijna

LOL! Er zijn leukere dingen. Ik weet het, heb helaas al een week niet geborduurd.

Boot heeft ook Spennekot, hier ben ik ondertussen (ook bij de wolboerderij) geweest.

Boot heeft helaas niet wat ik zoek; wat ik heb komt uit Veere (waar het heel erg leuk is).

Tzt maar een keer terug naar Veere.

• Mijna

Ik heb een andere. Ben het ondertussen nog niet tegengekomen.

Nu zoek ik niet elke dag en zeker geen hele dagen uit.

• Mijna

Ben blij dat ook jij blij bent. Ik kan me wel voorstellen dat er wat lezers aan het nadenken zijn gegaan.

• Mijna

Niets geval apart. Iedereen doet alles anders (als het goed is?).

Ik wil van veel in wording naar veel minder in wording en begin voorlopig nog niet aan iets nieuws (heb ik besloten).