Deze is echt prachtig.
Bij Annita moet ik niet te lang kijken. Ik wil het breien/haken nog niet gaan proberen.
Borduren gaat nu goed.
Goed dat je de openingstijden van de Wolboetiek gaf.
Ik had in mijn hoofd (als we dan toch onderweg zijn) om ook hier te gaan kijken:
http://www.spennekot.nl/
Heb tijdens de Adventmarkt in Veere kennis met hun producten gemaakt.
Ik keek nu net een snel maar begreep dat ze niet aan rechtstreekse verkoop doen.
Pluis ik ook vanavond uit.
Vwb je borduurwerken: eenmalig aanbod: pak De Tijd weer op en dan begin ook ik.
Jij begint linksboven? Ik rechtsonder. Dan verwijder ik de gedachte van een lap in 1 kleur.
Andere borduursters die De Tijd mee willen borduren zijn uiteraard ook van harte welkom.
Materiaal ligt al jaren klaar:
http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/search/label/De%20Tijd%20-%20Time%20sampler%20-%20Jan%20Houtman
Via via heb ik begrepen dat er nu een klein jaar een nieuwe patroonversie zou zijn?
Heb je de oude versie net zoals ik heb halen we samen de fouten er uit.
Hallo allemaal,
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met een kast vol…..
Momenteel ben ik bezig met Celtic winter. Ik ben altijd met 1 project bezig, halverwege het project word ik vaak ineens zat en dan start ik weer een nieuw project op. Dat betekent dat de ene weer in de kast beland. En dan heb Ik nog heel veel patronen die ik ooit wil gaan borduren, ooit…
En ik heb nog verschillende werken die ik af moet maken. Als ik de Celtic af heb dan ga ik verder met Marjolein Bastin' s rozenmerklap. Als er inmiddels niet weer iets nieuws op mijn pad is gekomen.
Dora: ik heb gekeken bij de Victoria Sampler, die zijn echt supermooi! Ik heb er een vraagje over: ik vind de kerstsampler zo gaaf maar aan de onderkant zit -volgens mij- ajour. Klopt dat? Zou ik dat ook kunnen borduren ipv ajour? Het ajour maken ben ik nl niet machtig.
Zo ja, ga ik er gelijk een aanschaffen!
Groetjes, Anne
Birgit haar man heeft helemaal gelijk maar het kan ook te gek worden.
Als ik bijv. garen op bobbins zoek zitten ze 9 van de 10 keer niet in de doos.
Wat is het gevolg? Bij een ondertussen UFO haal je het niet weg maar pakt
een nieuwe streng. Dit is me niet 1 maar tig keer over komen.
Ik heb iets van: het voorjaar komt er straks (hoop ik) aan. We zijn verhuisd,
ik heb van veel oud afstand gedaan, we hebben veel nieuw (niet op borduurgebied).
Ik ben met de laatste lichamelijke klachten aan het afrekenen en weet over een paar
maanden hoe mijn eind toestand zal zijn. Nu al die oudere borduurwerken af en
straks op naar een nieuw borduurbegin.
Vat je wat ik bedoel? Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Schoon schip,
in alle opzichten.
Ik werd vanmorgen wakker met de ingeving: als je nu die en die 2 werken (hoeft niet zo heel veel
aan gedaan te worden) ook eens af gaat maken en pas daarna aan iets nieuws gaat beginnen?
Idee is eigenlijk wel goed, ik zou het kunnen afwisselen tijdens het nakijken, checken van 30 jaar Borduren.
30 jaar kijk ik niet in 5 minuten na, wel zo ongeveer kruisje voor kruisje. Dit moet je ook niet te lang
achtereen doen.
Ik zou op deze manier aardig op de lijst die in mijn gedachten zit kunnen schrappen.
Ik snap wel wat je bedoelt. Zelf kan ik dat ook niet goed hoor om tig werken onder handen te hebben. En van dat garen herken ik helemaal. Zelf heb ik een lijst gemaakt waarop de hoeveelheden DMC staat en waar het ligt. Maar ja, die heb ik vervolgens weer niet bijgewerkt…
“Gewoon” je eigen gevoel volgen. Dus als jij eerst die paar werken af wilt maken waar niet veel aan hoeft te gebeuren dan daar mee beginnen. En tussendoor een uitpluiswerk ter afwisseling.
Planningen maak ik (bijna) niet meer. Dat moet ik al genoeg doen op mijn werk. Ik heb me voorgenomen om één (of twee) kat (ten) per week te borduren van Chatoyant maar als ik daar geen zin in heb doe ik het niet. Volgende keer beter.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?