Heel jammer Hanny, iedereen hier zal je missen,
groetjes Lina
ps natuurlijk nog heel veel plezier met borduren
Hoi Hanny,
Ik kom hier nog niet zolang op prikbord, maar vind het wel jammer . ik kan je perfect begrijpen hoor, maar aan de reacties te zien, zouden er velen je hier willen houden.
Ik heb toch het gevoel gehad dat je het hier wel prettig vond.
Ik zou zeggen, geniet van de positieve kanten van het prikbord, en negeer de rest. Er zouden heel veel borduursters blij zijn als je erbij zou blijven.
Ik denk dat je met deze prik het record aantal positieve reacties hebt , en dat is niet snel te kloppen hé :-) :-)
grtjes Nicole ( en ik hoop echt je nog “tegen te komen” hier.
Ha Hanny, ik kan het me voorstellen dat je er zo over denkt. Sommige reakties zijn niet echt… heel vriendelijk te noemen. Soms komen reakties erg bot over. Ik weet niet precies wat er gebeurd is hoor Hanny.
Internet is een raar medium. Je weet niet wie de reaktie geeft. Je kent die persoon eigenlijk helemaal niet en weet niets over diens achtergrond of karakter. Zo is het misschien wel dat de reaktie die jij hebt gekregen van een heel onzeker persoon??? Die zich misschien wat verkeerd uitdrukt??? Of een heel eenzaam iemand die moeite heeft met sociale contacten??? Of iemand die al heel vaak de deksel op de neus heeft gekregen en daarom wat harder is geworden???
Ook zie je geen gezichtsuitdrukking, hoor je de toon van de stem niet, kortom, een reaktie kan heel anders bedoelt worden als dat ie overkomt.
Je hebt aan de vele reakties gezien dat iedereen je bijdrage hier erg waardeert. Ik zou daar maar naar kijken Hanny en de rest vergeten!
Groetjes, Astrid
Hey Hanny,
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik zou het wel heel spijtig vinden dat je het prikbord gaat verlaten. Al je leuke reacties altijd, je warme reacties op werkjes en gebeurtenissen in het leven van andere prikborders en vooral niet te vergeten je mooie beren afghan.
Ik hoop echt dat ik je nog eens tegen kom hier. Mocht je anders beslissen, dan wens ik je heel veel geluk met je familie en nog heel veel borduurplezier.
Nel
Hanny
Ik denk dat dit altijd een probleem op het prikbord blijft, daarom zijn er veel dames van vroeger ook al verdwenen, je hebt mij ook vele malen geholpen en ik hoop dat je toch op prikbord blijft lezen en dat je dan misschien rechtstreeks met die persoon of personen die hulp vragen contact op kan nemen, als je wilt tenminste.
Ik wens je veel borduur plezier.
Groetjes,
Lona
Hanny Oma van Milan schreef:
>
> Hallo Allemaal,
>
> Ik ben vreselijk overdonderd door al die lieve reacties!!
> Ik zal er nog eens goed over na denken, want ik heb een zin
> om elke
> keer ergenis te hebben, daar is het leven te kort voor.
>
> Groetjes allemaal
>
> Hanny Oma van Milan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?