IK STOP ERMEE !!!!!!!

• Dassen

Het spijt me dat te horen, Haay,

Ben nog niet zo lang hier maar heb altijd genoten van je berichten/adviezen.

Bedankt nog hiervoor

Ik wens je veel borduurplezier en misschien tot ooit.

Groetjes, Joke

• Yrene

heeeeeeel jammer, ik waardeerde je advies altijd. Misschien dat je toch wil blijven voor de dames die wel respect voor je hebben met al je adviezen.Toch bedankt voor alles hier op de prikpagina.

Yrene

• els

Ja Hanny, ik begrijp je ook heel goed.

Groetjes Els

• Rozarijke

Hanny,

Dat is wel erg jammer als je er mee gaat stoppen. Ik wens je in ieder geval veel borduurplezier en nog bedankt voor je hulp. Je was zelfs attent op de OT berichtjes en ook bedankt hiervoor.

Rozarijke

• Blossem

hey hanny wat is dat nou? het prikbord zonder jou dat kan niet hoor! ik weet niet wat er gebeurd is maar ik ga zeker even het prikbord teruglezen….niet weggaan hoor hanny!

• Inge (zld)

Heel erg jammer, Hanny!

Maar ik begrijp je heel goed.

Groetjes

Inge

• Joze

Jammer Hanny, ik heb altijd genoten van je berichtjes en de leuke beren afghan voor je dochter voor als ze op zichzelf gaat wonen. Hoop nog eens wat van je te horen.

Groetjes Joze

• jantje

Moi Hanny, wat jammer je gaf altijd leuke reactie's en tips vind dit wel erg jammer.

Maar goed ik respecteer natuurlijk je besluit en weet ook niet goed wat er is gebeurd. Vanaf hier in ieder geval bedankt en ik hoop dat je nog eens terug komt, en nog heel veel borduurplezier gewenst van mij. Lieve groeten Jantje.

• gekeVerm

heel erg jammer.

in ieder geval veel borduurplezier

groetjes

Geke

• margreet

ach hanny wat jammer maar heel erg bedankt voor je tips en leuke reacties ,ik heb je email dus kan ik je altijd bereiken en je weet het als je mij nodig hebt mail je maar.

heel veel sterkte en nog veel borduurplezier gewenst.

margreet