IK STOP ERMEE !!!!!!!

• Lieny

Hallo Hanny,

Ik ben hier nog maar heel kort,en heb je steeds “gelezen”als een zeer bekwame borduurster,die heel erg bereid is ons allemaal te helpen.

Als ik het prikbord teruglees zie ik wat er is gebeurd,en kan je reactie plaatsen.

Zelf ben ik soms impulsief in reactie's en heb dan later spijt.

Ik hoop je hier nog eens tegen te komen,en wens je ondertussen het beste toe,met veel borduurplezier.

Liefs,Lieny

• Janni

Ach Hanny wat jammer nou, jij bent altijd degene die reageerde op berichtjes die andere over het hoofd zagen, altijd attent en aardig.

Als iemand je gekwetst heeft is dat pijnlijk en verdrietig, maar Hanny vergeet niet dat er een heel forum met veel plezier jouw berichten las en blij was met de kennis die jij met ons wilde delen.

Ik respecteer je besluit maar zal je missen op dit forum

Hartelijke groeten en liefs van Janni

• elzaharlingen

Jammer Hanny maar ik weet je te vinden.

Groeten ELza.

• Danie

jammer hanny

ik vond het namelijk altijd fijn dat je me zo vaak geholpen hebt

• AVA

Hanny

Jammer dat je gaat stoppen. Ik heb altijd met veel plezier naar je berichten gekeken en heb ok goede raad van je gehad.

Jammer, maar succes met al je werkjes die je nog aan het maken bent.

AVA

• dogstitch

Hanny meid, wat jammer nou. Ik dacht ook gelijk, “waarom dat nou”. Ik heb even terug gelezen en zag je reaktie. Ja, ik kan het wel begrijpen. Je had nog zo je best gedaan op alle gedetaillerde informatie. Zoals je dat altijd voor iedereen doet trouwens. Jammer dat je wegggaat. Maar ik hoop dat ik nog eens bij je terecht mag als ik een vraag heb. Ik heb je mail. Toch veel borduurplezier verder Hanny en ik behoor bij die mensen die eigenlijk je beren afghan graag zien als hij af is. Groetjes en liefs Gerry

• Lenie49

Hanny hier schrik ik toch ook van zeg. Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik weet wel dat wij je hier ontzettend gaan missen op het prikbord. Altijd stond je klaar met raad en lieve berichtjes. Hanny Oma van Milan hoort er toch gewoon bij hier op het prikbord vind ik en vele met mij denk ik. Ik hoop van ganser harte dat je je bedenkt en toch bij ons op het prikbord blijft.

Heel veel lieve groetjes.

Lenie

• mirtje

jeetje jammer dat je er mee stopt waarschijnlijk heb ik iets gemist want weet niet of het over iets specifieks gaat maar dat doet er verder ook niet toe

ik kom nog wel niet zo heel erg lang hier maar als ik het zo las allemaal had je altijd goede adviezen en was je altijd bereid om mensen te helpen met een leuk patroontje en ook ik keek uit naar je leuke beren.

Hoop je hier toch nog af en toe te zien en zeker de leuke beren veel succes verder

groetjes miriam

• Denise

Hanny,

Ik begrijp precies wat jij bedoelt.Het is voor mij ook de reden dat ik niet zoveel meer prik.

Toch schrok ik ervan toen ik jou berichtje las.Jij ,die nog nooit een onvertogen woord heeft geplaatst op dit forum.Die alles tot de bodem uitzoekt en iedereen met raad en daad bijstaat.Altijd een vriendelijk woord bij de gemaakte werkstukken.

Hanny,ik zal je berichtjes hier zeker missen.

Ik wens je alle goeds toe en nog heel lang veel borduurplezier.Geniet van je familie.

groetjes,

Denise

• Mathilda

Hanny, ik vind dit heel erg jammer. Ik hoop dat je het plezier in het borduren niet verliest, maar juist daar je rust in vind.

Ik spreek je nog wel via de mail, want je bent een schat voor mensen van hier die een steuntje nodig hebben.

Liefs Mathilda