IK STOP ERMEE !!!!!!!

• Marja

Volgens mij heb ik iets gemist…

Jammer dat je weggaat.

Ik wens je net als velen hier nog veel borduurplezier.

Groet,

Marja

• Annelies van D

Hanny,

Ook ik heb denk ik iets gemist .Jammer dat je er mee stopt.Je hebt heel veel mensen hier geholpen. Veel sterkte verder.

Groetjes Annelies.

• Femke

NEEEEEE !!! Hanny, niet doen!!!

(als je het toch doet, veel borduurplezier verder, en ik vind het heel jammer… ik hoop dat we elkaar nog eens “spreken”via de mail!!!)

Liefs Femke

• Tonny

Wat jammer….!!!

Zou je je beslissing niet willen herroepen? Zie toch hoeveel mensen je niet willen missen.

Mocht je bij je standpunt blijven dan wens ik je nog héél véél borduurplezier, en misschien mogen we je afgan nog zien als ie klaar is?

groetjes Tonny

• Riet

Lieve Hanny, wat jammer dat je stopt. Ook mij heb je weleens geholpen en je hebt altijd van die positieve berichtjes, ik zal je missen!

Liefs Riet.

http://boekenenborduren.blogspot.com/

• Lenie60

Jammer Hanny dat jij ook al verdwijnt maar ik heb ook eventueel je email nog .

Veel borduur plezier verder zelf lees ik hier en reageer al niet meer zoveel hier

dezelfde reacties als bij jou.

Spijtig voor het prikbord.

groetjes Lenie

• Mirjam5787

Wat jammer Hanny. Ik zal je iig missen.

Mirjam

• Mijna

Hanny,

Ik hoop dat je je besluit zult herzien.

Zoveel borduursters, zoveel verschillende ervaringen en zoveel verschillende meningen.

Laat iemand die een vraag stelt zelf een conclusie trekken uit de gekregen antwoorden.

Ingedachte een rechte rug en gladde schouders anders kom je er niet vandaag de dag.

Groetjes,

Mijna

• Anja v.d.B

Lieve Hanny, slaap er toch nog een nachtje over! Je adviezen en ervaring willen we echt niet missen. Inmiddels ben je niet alleen de Oma van Milan, maar ook een beetje “onze” oma! Mocht je bij je besluit blijven: bedankt voor al je berichten en blijf doorborduren hoor!

• willemijn

Hoi Hannie,

Wat jammer nou dat je stopt, ik vond je reacties juist zo warm en gezellig.

Ik wens je sterkte met je beslissing, maar hoop toch dat ik je op het prikbord blijf zien.

Groetjes

Willemijn