Borduursters gezocht voor nieuw merk

  • Saskia Gijsbers

    Wij zoeken naar borduursters die ons willen helpen met het uitborduren van voorbeelden van borduurpakketten van ons nieuwe merk. Als startend merk kunnen wij u helaas geen vergoeding in geld bieden, maar wel in producten. Nadat u het uitgeborduurde resultaat aan ons terug gegeven heeft, mag u een nieuw borduurpakket (ook duurder dan die u geborduurd heeft) uitzoeken in onze webshop. Deze krijgt u dan gratis. Is het borduurwerk wat u kiest goedkoper dan die u geborduurd heeft? Dan ontvangt u voor het resterende bedrag een cadeaubon.

    In eerste instantie zoeken wij mensen voor de volgende producten:

    - Silver Shine

    - Tiger Run (met achtergrond)

    - Lion Life

    - Cow of the sea

    Alle bovenstaande pakketten zijn vergeven, we hebben nu nog de volgende beschikbaar:

    -Toucan Pair

    -Bat Catch

    Er zijn er nog twee die binnenkort verkrijgbaar zijn (+- twee weken), deze noemde ik in eerste instantie niet omdat ze niet het belangrijkste zijn voor ons omdat ze nog zo gloednieuw zijn. Maar aangezien de grote belangstelling zou ik ze er toch graag bij zetten.

    Secret Waterfall: http://www.orcraphics-cross-stitch.com/index.php/nl/secret-waterfall

    Mountain Lake: http://www.orcraphics-cross-stitch.com/index.php/nl/mountain-lake

    Kijk voor afbeeldingen op http://www.orcraphics-cross-stitch.com/index.php/nl/webshop/ . We zijn op zoek naar snelle en nette borduursters die deze borduurwerken binnen 3-6 maanden af kunnen hebben.

    We weten dat het veel gevraagd is, maar wie zou ons hiermee willen helpen?

  • Denise

    Hallo,

    Ik zou daar graag aan mee willen werken.

    Ik heb uw contact formulier op de website ingevuld.

    groetjes

    Denise

  • Saskia Gijsbers

    Beste Denise,

    Ik heb je een mail gestuurd met daarin instructies. Echt super bedankt dat je ons wilt helpen hiermee!

    Met vriendelijke groet,

    Saskia

  • Lona

    Denise,

    Welk pakket heb je uitgezocht om te maken.

    Alle pakketten zijn zo mooi.

    Groetjes,

    Lona

  • Denise

    Het pakket met de tijger heb ik uitgekozen.Volgens mij hebben er zich al behoorlijk wat aangemeld.

    Ik ben altijd weg van borduurwerken met tijgers,maar heb zelf nog nooit zoiets geborduurd.

    Ik ben benieuwd.

    groetjes,

    Denise

  • diana.1967

    Ik ga heb me ook aangemeld.

    ik heb gekozen voor Christmas Dreams.

    mooie kerstbal met landschap in blauw/wit tinten.

    maak voor mezelf nooit kersttaferelen, dus leek me leuk om dit een keer te doen. Maar alle patronen zijn volgens mij even mooi om te maken.

    Diana

  • Saskia Gijsbers

    Echt super bedankt allemaal! We hebben inderdaad meer reacties dan verwacht, veel meer eigenlijk. En ook bedankt voor al jullie lovende reacties. Het is fijn om te horen dat jullie de producten zo mooi vinden.

    Er zijn inmiddels 5 pakketten vergeven, ik heb vanmiddag al twee pakketten aan de lijst toegevoegd en heb zojuist besloten dat de spiksplinter nieuwe landschappen die met een week of twee uitkomen er ook tussen te zetten. Ik heb het orginele bericht aangepast en directe links voor de landschappen toegevoegd (staan nog niet in de webshop natuurlijk). Na deze 4 zijn we echt even voorzien. Maar ik zal het aanmeldformulier open laten, voor mensen die het alsnog leuk lijkt, ik neem dan contact op zodra we weer iets nieuws hebben.

    Ik had vandaag even ruzie met PostNL (wanneer niet…) maar ik hoop de meeste pakketten morgen, uiterlijk overmorgen te kunnen verzenden.

    Ik zal hier ook nog even de directe link naar het aanmeld formulier plaatsen, is misschien handig. Ook voor de mensen die wel gereageerd hebben, maar zich nog niet officieel aangemeld. http://www.orcraphics-cross-stitch.com/index.php/nl/vrijwilligers-borduren

    Nogmaals, allemaal bedankt voor alle overweldigende reacties!

    Met vriendelijke groet,

    Saskia

  • Lona

    Ik heb gekozen voor Silver Shine.

    Ik houd veel van stootvogels zoals wij dat noemen, zie ze regelmatig als ik in het bos de hond uitlaat.

    Ik wens iedereen veel succes met het gekozen patroon.

    Lona

  • Denise

    Lona Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb gekozen voor Silver Shine.

    >

    > Ik houd veel van stootvogels zoals wij dat noemen,

    > zie ze regelmatig als ik in het bos de hond

    > uitlaat.

    >

    > Ik wens iedereen veel succes met het gekozen

    > patroon.

    >

    > Lona

    Hallo Lona,

    Die heb ik ook nog overwogen,maar ben uiteindelijk gevallen voor de iets meer kleur bevattende tijger.

    Veel succes en plezier met het borduren van de roofvogel.Een flinke klus ook.

    groetjes

    Denise

  • Dora

    Succes dames.

    Heb nog even overwogen om me aan te melden voor de vleermuis, maar de andere patronen zijn niet echt mijn smaak. Zou niet weten welk patroon ik als vergoeding zou moeten vragen en om nu voor noppes te borduren gaat me ook te ver.