Borduursters gezocht voor nieuw merk

  • Denise

    Dora,

    Je kunt bij Saskia ook een borduurpatroon laten maken van een foto of afbeelding.

    Misschien is het dan wel wat voor jou.

    groetjes Denise

  • Saskia Gijsbers

    Beste Linda uit Deventer,

    U heeft het vrijwilligers formulier ingevuld, waarschijnlijk direct van de link van het prikbord. Maar nu heb ik geen email adres van u, zou u me dat alsnog even willen sturen via info@orcraphics.com? Ik heb het vrijwilligers formulier meteen aangepast zodat deze in het vervolg ook vraagt naar het email adres. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia Gijsbers

  • Saskia Gijsbers

    Beste Dora,

    Na een aanvalletje van inspiratie heb ik nu een 10 tal nieuwe nog uit te werken designs liggen. Wat is uw smaak qua borduurwerken? Misschien dat we nu wel iets hebben waar u interesse in heeft.

    En qua vergoeding, we kunnen zoals Denise al zei ook een foto voor u omzetten. Maar misschien interessanter voor u, we maken ook borduurwerken op maat. Dus dan zoeken wij een afbeelding van een onderwerp, en als wij uw idee leuk vinden, nemen we dit pakket zelfs op in de collectie.

    Ik snap het natuurlijk ook volledig als u toch liever verder gaat met uw eigen borduurwerken.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia Gijsbers

    Dora Schreef:

    ——————————————————-

    > Succes dames.

    > Heb nog even overwogen om me aan te melden voor de

    > vleermuis, maar de andere patronen zijn niet echt

    > mijn smaak. Zou niet weten welk patroon ik als

    > vergoeding zou moeten vragen en om nu voor noppes

    > te borduren gaat me ook te ver.

  • Saskia Gijsbers

    Beste Dora,

    Na een aanvalletje van inspiratie heb ik nu een 10 tal nieuwe nog uit te werken designs liggen. Wat is uw smaak qua borduurwerken? Misschien dat we nu wel iets hebben waar u interesse in heeft.

    En qua vergoeding, we kunnen zoals Denise al zei ook een foto voor u omzetten. Maar misschien interessanter voor u, we maken ook borduurwerken op maat. Dus dan zoeken wij een afbeelding van een onderwerp, en als wij uw idee leuk vinden, nemen we dit pakket zelfs op in de collectie.

    Ik snap het natuurlijk ook volledig als u toch liever verder gaat met uw eigen borduurwerken.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia Gijsbers

    Dora Schreef:

    ——————————————————-

    > Succes dames.

    > Heb nog even overwogen om me aan te melden voor de

    > vleermuis, maar de andere patronen zijn niet echt

    > mijn smaak. Zou niet weten welk patroon ik als

    > vergoeding zou moeten vragen en om nu voor noppes

    > te borduren gaat me ook te ver.

  • Saskia Gijsbers

    Oeps, dat is twee keer op hetzelfde knopje drukken…. nou klinkt het wel heel pusherig! Foutje!

  • Tineke

    Graag wil ik mijn belangstelling kenbaar maken voor het borduren van een borduurpakket. Borduren is altijd een hobby van mij geweest en nog steeds. Ik borduur soms ook voor een goed doel, maar zij hebben al enige tijd geen borduurwerk beschikbaar. Ik zou het heel leuk vinden om weer met een borduurwerk bezig te kunnen zijn.

    Vriendelijke groeten,

    Tineke Maat

  • Saskia Gijsbers

    Beste Tineke,

    Wat leuk dat u belangstelling heeft! We hebben op dit moment twee pakketten liggen om uit te borduren, No Nut en Looking Foxy (eekhoorn en vos). We hadden deze in eerste instantie overgeslagen, maar willen deze nu toch graag uitgeborduurd hebben. Ook hebben we nog een gedeeltelijk gemaakte Cow of the sea (zeekoe) liggen die door omstandigheden niet door de originele vrijwilliger afgemaakt kon worden. Alle nieuwe pakketten hebben we helaas net allemaal ondergebracht.

    U kunt zich officieel aanmelden op http://www.orcraphics-cross-stitch.com/nl/vrijwilligers-borduren . U kunt daar kiezen voor de vos of de eekhoorn. Als u liever de zeekoe afmaakt kies dan voor geen voorkeur en stuur mij een mailtje op info@orcraphics.com.

    U kunt de afbeeldingen van alle 3 de pakketten hier bekijken http://www.orcraphics-cross-stitch.com/nl/catalogus

    Ik zie uw aanmelding graag tegemoet,

    Groeten Saskia

  • Saskia Gijsbers

    Helemaal vergeten, maar ik heb ook nog een wolf en een schildpad (Being Wolf en Turtle Ocean) die hadden we ook nog overgeslagen. Ze zijn toegevoegd aan het vrijwilligers aanmeld-formulier

    Groeten Saskia

  • Sabrina

    Hallo Saskia,

    Ik heb net deze link ontvangen van een kennis en ik moet zeggen dat ik wel interesse heb om hieraan mee te werken.

    Borduren is een heel grote passie van mij, ik borduur elke dag wel een paar uur dus als je nog een pakketje hebt dan wil ik die wel maken voor jou.

    Groetjes

    Sabrina

  • Saskia Gijsbers

    Hallo Sabrina,

    We hebben op dit moment alleen nog de vos (looking foxy) nieuw liggen, maar we hebben ook nog een 40% afgemaakte Silver Shine liggen. Als je deze niets vind zou ik u willen aanraden een email te sturen naar info@orcraphics.com met uw gegevens of u meteen aan te melden, zodat we u op de hoogte kunnen houden van een aantal nieuwe die binnenkort uitkomen.

    Als u de vos wel leuk vind, kunt u zich aanmelden via het formulier op de website http://www.orcraphics-cross-stitch.com/nl/vrijwilligers-borduren

    Met vriendelijke groet,

    Saskia Gijsbers