Borduursters gezocht voor nieuw merk

  • Sabrina

    Hallo Saskia,

    Ik zie het wel zitten om “Silver Shine” af te werken. Ik heb me net aangemeld dus u kunt daar mijn adresgegevens wel terugvinden om het pakket op te sturen.

    Groetjes en tot binnenkort.

    Sabrina

  • mathilde

    Hallo,

    ik zou me ook graag als beschikbaar aan willen melden voor borduurwerk.

    Mathilde

  • Splinter

    bolletje
    bolletje

    Saskia, heb je toestemming van de originele makers/eigenaren van de afbeeldingen die je gebruikt voor je borduurpakketten?

    Nog steeds geen antwoord, hmmm. Deze vraag stel ik omdat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat er links en rechts afbeeldingen van internet geplukt zijn, omgezet naar een simpel borduurpatroon en nu gebruikt worden voor (illegale) commerciële doeleinden. Misschien dat de dames die zich aangeboden hebben als modelborduursters hier maar eens vragen over moeten stellen, want m.i. worden jullie gebruikt!

    Er wordt niemand nu gebruikt vermoed ik, want het originele bericht dateert uit 2013 en is allang niet meer actueel (nooit een update van Saskia geweest na alle respons in 2013)

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Tessa

    Hallo,

    Wat een leuk idee!!

    Sind 3 maanden ben ik met borduren begonnen. Vind het super ontspannend. ben op dit moment bezig met mijn 3 kliene projectje.

    Hoe kan ik meedoen?

    En is het dus de bedoeling dat ik een patroon koop  en dan retour stuur ?

    Groetjes Tessa