bestelling bij handwerkpost...

• ineke.verheijen@kpnmail.nl

Eind goed, al goed.

Heb 23 oktober 's middags mailtje gekregen dat mijn bestelling waarschijnlijk in week 46 geleverd werd. Heb terug gemaild dat ik hiemee niet akkoord ging en mijn geld terug wilde. Heb toch maar telefonisch contact gezocht en de bestelling laten wijzigen in een ander borduurpakket die wel leverbaar was. Er was een prijsverschil en Handwerkpost en ik zijn er samen uitgekomen dat er wat borduurnaalden bijgeleverd zouden worden. Hoera, gisteren (lees 24 oktober) heb ik mijn bestelling ontvangen. Voor mijn eerste keus pakket krijg ik een berichtje wanneer zij deze binnen hebben. Eind goed, al goed.

• Touwslager

Op 3 september 2013 borduur pakket besteld en op 4 september al in mijn bezit,mag ook wel eens verteld worden.

groet Touwslager

• Marion

Vrijdag jl. Bestelling geplaatst. Word nu toch wel bang? Als ik dit allemaal lees :-(

Heb 22 bosjes DMC borduurgaren besteld en ook meteen betaald. Hoop wel dat ik er deze week nog mee kan beginnen?

Groetjes, Marion

• kantenzo

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden ook besteld bij Handwerkpost, 2 merklappen van Permin.

Heel snel en netjes verpakt ontving ik na de betaling mijn pakketje, notabene in België.

Ik ben dus een tevreden klant! Het forse prijsverschil was een pluspunt om daar te bestellen

en de verzendigskosten ken je vooraf, daar ga je mee akkoord of niet.

Bij andere bestellingen in Nederland, Engeland, Amerika enz. durfde het ook al eens mis lopen.

Uiteindelijk werd de fout gemaakt tijdens de verzending (post) en tot op heden is

elke bestelling toegekomen, soms zelfs na maanden wachten!

• mieke

Ik heb op 28 november mijn bestelling geplaatst ik had hem 2 dagen later al in huis

ik vind het super snel top hoor

het is een goede zaak ik zal er zeker meer gaan bestellen

mieke

• A.Ver

hoi hoi

ik ken heb 1 december een bestelling geplaats en nog niks ontvangen geef ze nog een week de tijd end an ga ik maar weer eens bellen duurt allemaal veel te lang en inderdaad op een email krijg je geen antwoord

• Yvette

Ik heb afgelopen weken 2x een bestelling geplaatst omdat de prijs (ondanks hoge verzendkosten) nog steeds heel aantrekkelijk was. Verzending was erg snel. Alleen positieve ervaringen dus!

Yvette