bestelling bij handwerkpost...

• Juut

fijn dat ze er zijn,

en welke mooie pakketten heb je mogen ontvangen?

• esther31

een loper met rozen en een dekservet met kersen en een kersenboom.

groetjes

• Juut

dat wordt heerlijk borduren, leuke pakketten

• Denise

Je hebt trouwens wel leuke pakketjes gekocht.

Veel plezier ermee.

groetjes,

Denise

• esther31

dank jullie wel.

ja vind ik ook.daarom heb ik die ook besteld,maar ja er zijn wel meerdere leuke,dus moest echt lang nadenken welke ik zou nemen.

groetjes esther.

• Mijna

Mooi, dit probleem is dus opgelost.

Hou er aub wel rekening mee dat er vrijwel geen webwinkel is die alles zoals op de website daadwerkelijk op voorraad heeft.

Wél zijn er webwinkels die wekelijks bestellingen doen en sneller tov een een doorsnee hobby/handwerkwinkel afgeleverd krijgen en dus relatief snel kunnen versturen.

Pakketten die Esther afgeleverd heeft gekregen zouden via een handwerkwinkel die ze niet op voorraad heeft vele weken later pas afgeleverd kunnen worden.

Praat met de dames van de winkel waar ik klant ben.

Deze winkel claimt op Marktplaats al het geadverteerde daadwerkelijk op voorraad te hebben. Zelf heb ik geen ervaring met deze winkel:

http://borduurshopmargriet.biedmeer.nl/

Wat me nog niet duidelijk is: was de bestelling daadwerkelijk aangetekend verzonden en via post.nl bezorgd? Dus niet via een Kiala oid?

• esther31

nou mijna,mij werd verteld dat ze op voorraad waren en toen ik ze nog niet kreeg daaaaaaagggen later,mailde ik met de vraag of ze wel echt op voorraad waren

toen kreeg ik opeens geen antwoord op die vraag.maar dat ik erg zeurde.

het was wel aangetekend verzonden.

• jany49

Hoi,

Ik vind het altijd leuk om hier rond te kijken en te lezen waar en wanneer er een tentoonstelling of beurs is.

Ook zijn de foto's van wat mensen gemaakt hebben erg mooi om te zien. Wat ik wel jammer vind is dat van tijd tot tijd bepaalde webshops tot op het bot afgekraakt worden, en waarom vraag ik me af?

Zelf bestel ik bij verschillende shops en zo ook bij Handwerkpost. Begin Oktober heb ik mezelf getrakteerd op een borduurpakket uit de stedenserie van Thea Gouverneur. Na St. Petersburg en Amsterdam vond ik dat Rome nu aan de beurt was. Deze heb ik dus wel bij Handwerkpost besteld en werd binnen twee werkdagen geleverd. Naast de snelle levering was het pakket Euro 57,00 i.p.v. Euro 81,00 en dat bespaarde mij een hoop geld! Het was keurig verpakt en de materialen zijn zoals ieder pakket van Thea, gewoon super!

Vorig jaar ben ik gevraagd door een vriendin om een afbeelding uit de Beatrix Potter serie te borduren. Zij heeft het pakket toen ook bij Handwerkpost besteld, maar helaas bleek Permin te zijn gestopt met de licensie en het produceren. Bestellen was dus niet meer mogelijk. Na een net mailtje heeft ze het aankoopbedrag teruggestort gekregen. Gelukkig kon zij het pakket nog bij Naaldkunst in Alkmaar verkrijgen. Zo heeft ieder dus zijn of haar ervaring!

Na het lezen van alle reacties heeft Esther toch gewoon haar pakketten gekregen en wie zal zeggen of er bij de post nooit iets mis gaat, ik denk dat velen hier daar wel een boek over kunnen schrijven net als over de mensen die hier op dit forum vanuit eigen winkels of webwinkels actief zijn en zodoende andere webbedrijven de zwarte piet toespelen of ze afkraken. Ik denk dat iedereen onderhand de namen wel kent. Stakkers zijn het!

• jany49

Hoi,

Ik vind het altijd leuk om hier rond te kijken en te lezen waar en wanneer er een tentoonstelling of beurs is.

Ook zijn de foto's van wat mensen gemaakt hebben erg mooi om te zien. Wat ik wel jammer vind is dat van tijd tot tijd bepaalde webshops tot op het bot afgekraakt worden, en waarom vraag ik me af?

Zelf bestel ik bij verschillende shops en zo ook bij Handwerkpost. Begin Oktober heb ik mezelf getrakteerd op een borduurpakket uit de stedenserie van Thea Gouverneur. Na St. Petersburg en Amsterdam vond ik dat Rome nu aan de beurt was. Deze heb ik dus wel bij Handwerkpost besteld en werd binnen twee werkdagen geleverd. Naast de snelle levering was het pakket Euro 57,00 i.p.v. Euro 81,00 en dat bespaarde mij een hoop geld! Het was keurig verpakt en de materialen zijn zoals ieder pakket van Thea, gewoon super!

Vorig jaar ben ik gevraagd door een vriendin om een afbeelding uit de Beatrix Potter serie te borduren. Zij heeft het pakket toen ook bij Handwerkpost besteld, maar helaas bleek Permin te zijn gestopt met de licensie en het produceren. Bestellen was dus niet meer mogelijk. Na een net mailtje heeft ze het aankoopbedrag teruggestort gekregen. Gelukkig kon zij het pakket nog bij Naaldkunst in Alkmaar verkrijgen. Zo heeft ieder dus zijn of haar ervaring!

Na het lezen van alle reacties heeft Esther toch gewoon haar pakketten gekregen en wie zal zeggen of er bij de post nooit iets mis gaat, ik denk dat velen hier daar wel een boek over kunnen schrijven net als over de mensen die hier op dit forum vanuit eigen winkels of webwinkels actief zijn en zodoende andere webbedrijven de zwarte piet toespelen of ze afkraken. Ik denk dat iedereen onderhand de namen wel kent. Stakkers zijn het!

• ineke.verheijen@kpnmail.nl

Ik heb op 12 oktober j.l. een bestelling geplaatst. Een borduurpakket en een borduurring. Het bedrag heb ik ook meteen afgerekend. Op 16 oktober heb ik mailtje naar handwerkpost gestuurd met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Er werd mij toen gemaild dat er 7 werkdagen voor staan. Vandaag (lees 23 oktober) heb ik maar eens gebeld om 10.15 uur en ik zou terug gebeld worden. Nu is het inmiddels 12.30 uur en ik wacht nog steeds. Baal hier stevig van. Dit is absoluut geen aanrader. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo laks reageert. Als dit vandaag niet opgelost wordt dan eis ik mijn geld terug en bestel nooit meer iets bij Handwerkpost. Ik heb mijn borduurpakket ook bij andere sites gezien en ook al zijn die misschien wat duurder, ik weet zeker dat ik nu al fijn aan het borduren zou zijn geweest. Dus bij deze Jany: ik vind het spijtig te moeten melden, maar in dit geval is Handwerkpost dus wel een afrader.