bestelling bij handwerkpost...

• esther31

nee marion.

en het is denk ik echt nog niet op gestuurd.ze houden mij gewoon aan het lijntje.

• Juut

belachelijk zeg…

• esther31

ja juut ,is het ook.

voel me belazerd.

mijn partner zei al: rare gasten.

nou hij heeft nog gelijk ook.

• Mijna

Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent maar vraag me ook af waarom je juist bij deze winkel besteld hebt.

Enkel voor de verzendkosten zou ik er al niet bestellen. Vaag staat me bij dat ook op dit prikbord meldingen gedaan zijn

dat ze niet originele pakketten verkopen.

Gebruik de zoekenfunctie hiernaast en lees alle meldingen eens door:

http://borduren.startpagina.nl/prikbord/search.php?370,search=handwerkpost,author=,page=1,match_type=ALL,match_dates=0,match_forum=370,match_threads=0

Oudere berichten worden niet voor niets bewaard.

• esther31

er is straks gebeld naar hun en zij zeiden dat het verstuurd was vorige week …jaja zal best ,want wat blijkt nu?

kreeg ik net ineens een mail met order update: verstuurd.

goh nu ineens wel??????

snap niks van die lui.

ja sorry hoor….

na dat er was gebeld sturen ze ineens een mail met verstuurd

• esther31

nou heb ik vandaag het eindelijk binnen gekregen,pas nadat er gebeld is gisteren door ons.

echt niet te geloven,moet je toch echt eerst bellen voor dat je je betaalde pakketten krijgt.

eens maar nooit meer bij dit bedrijfje.groetjes esther.

• wereldreis

maar ook ik slaak een zucht dat je het wel gekregen hebt………..

• esther31

echt wel marion.

• Denise

Nou, ik ben blij dat je je spulletjes eindelijk binnen hebt gekregen.

Het zou niets voor mij zijn om zo in de rats te zitten of ik mijn spullen nu wel of niet zal krijgen.

Een leer voor iedereen hier op dit prikbord.

Maar net zoals Mijna al zei: Ik zou er toch al nooit gekocht hebben,als ik €7,- voor het verzenden moest betalen.

Ik vind het altijd zo'n onzin.

Op Marktplaats zie je dat ook wel eens dat je verpakkingskosten en verzendkosten moet betalen.Sommigen rekenen zelfs de tijd en de benzine nog voor het wegbrengen naar het postkantoor.

Daadwerkelijke verzendkosten voor een borduurpakket vind ik heel normaal, maar hoe vaak ik er al achter ben gekomen,dat men eigenlijk zelf minder betaald.Ze willen nog beter worden van 1 postzegel.

Als ik dat lees,dan ga ik altijd een deurtje verder.

Maar dit allemaal doet er (misschien) niet ter zake.Jij hebt je spullen.Daar gaat het om.

Veel plezier ermee.

groetjes,

Denise

• esther31

dank je wel denise.

nee,ik doe het ook niet meer.

eens maar nooit weer.

ik bestel wel bij de hobbywinkel enkele kilometers verder bij ons.