BORDUUR RUILDAG update

• Natascha

joze, ik kom ook hoor :-)

Natascha

• Ann-Margret

alloha allemaal

Ik heb ook erg veel zin in de dag maar misschien zijn er nog mensen die mee willen rijden met mij ik heb nog 2plekkies over in de auto. volgens mij kom ik lang nijmegen en arnhem en apeldoorn dus misschien meiden die ik dan daar op het station kan oppikken laat maar weten

groetjes Ann-Margret

• Mijna

Joze,

Karin staat er oner voorbehoud ook niet bij.

Heeft zij definitief afgezegd? Ik zou het jammer vinden,

Mijna

• Joze

Mijna,

Ik heb het op de borduurclub verteld 4 weken terug en Ellie en Katharina hebben nog niet gezegd dat ze komen, maar dat kan nog, zal ze dinsdag over een week weer zien.

Wat Karin betreft, ze zou het nog laten weten een dag van tevoren heeft ze nog een workshop en zoals ik heb vernomen is daar in huis een leuke gebeurtenis begin mei, dus ik laat me verrassen of ze wel of niet komt.

Moest vandaag heel de dag oppassen, dus ik kon nu pas reageren. Er staan nu 15 meisjes op de lijst, waarvan 2 onder voorbehoud, ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

Groetjes Joze

• Joze

Leuk dat je komt, voor mij weer een nieuw gezicht.

Groetjes Joze

• evelien

hallo,

als er meer mensen met de trein komen, kunnen we beter op een bepaald punt afspreken bij het station in Enschede.

ik kan wel mensen meenemen.

maar ook niet meer dan 3 a 4.

als er meer zijn, zal er vast wel iemand anders zijn, die in de buurt woont en mensen mee kan nemen.

als we dat aan Joze melden, kan zij de boel co-ordineren.

• Joze

Helemaal super Evelien, ik had je berichtje de vorige keer niet opgeschreven en dus Birgit ook al gevraagd. Ik zit al te denken als een ieder die komt haar woonplaats bekend maakt dan wordt alles een stuk gemakkelijker en zoals ik het nu weet komt Mijna met de trein en misschien Geke, dus dat worden dan 2 personen, we houden contact.

Groetjes Joze

• Mijna

Joze,

Ik zou het echt leuk vinden als Ellie en Katharina ook zouden komen.

V.w.b. Karin: Ik blijf hopen dat zij ook komt.

Zeker weten dat zij het erg leuk zal vinden om nog meer priksters te ontmoeten.

Groetjes,

Mijna

• Mijna

Opes, te snel. Tuurlijk kun je geen ijzer met handen breken en bestaat het leven uit keuzes maken, kijken wat je aankunt etc.

• Eveline

aan de ene kant spreekt deze dag me wel aan maar het is redelijk ver voor mij.

Ben van België.

En ja het buikje begint aardig in de weg te zitten.