BORDUUR RUILDAG update

• Joke-50

Hallo Judith,

Als je wilt kun je met ons meerijden. Ben brengt mij 17 mei naar Losser (en neemt me ook weer mee terug!!). Ik mail je morgen nog wel even prive om het een en ander te bespreken en te vertellen. Sorry dat je zolang niets van me gehoord hebt.

Groetjes van Joke Schreuder uit Groningen

• Riet

Ik weet niet of ik heel veel heb om te ruilen maar ik heb erg veel zin in deze dag.

Gezellig om wat mensen weer te zien van de workshop van Karin en natuurlijk nieuwe mensen te ontmoeten. Nu maar hopen dat het weer zo lekker blijft, het weekend was hier in het Oosten weer fantastisch.

Groetjes Riet.

• Joze

Oeps, je heb helemaal gelijk, vegeten dus, het beste paard van de stal. Mijna je stond zelfs boven aan het lijstje, maar je ben tzoals je weet meer dan welkom.

groetjes Joze

• Joze

Hoi Mirjam,

Je mag meenemen wat je wilt ook voor breien om te ruilen, ik heb ook veel voor breien te ruilen. En als je niets te ruilen hebt ben je opk welkom.

Groetjes Joze

• marina

hallo allemaal,

ik lees over een borduurruildag, mag ik er iets meer van weten, bijv, wanneer? waar? en wat is de bedoeling? is het mini???

groetjes, marina

• Joze

Ja natuurlijk mag je er meer van weten, de datum 17 mei het is in Losser en het wordt een informele borduur (brei) ruildag, als je niets te ruilen hebt ben je ook welkom. Tot nu toe 14 personen en er kunnen nog meer bij, het is mini dus. Eigen lunchpakketje meenemen, koffie en thee is aanwezig en ook een pan oma-soep, het is de bedoeling rond 11 en 12 uur aanwezig te zijn. Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes Joze

• Mijna

Birgit,

Ik heb blijkbaar iets gemist.

Het is niet dat ik niet met je mee wil rijden maar ik had deze prik in mijn hoofd:

www.prikpagina.nl/read.php?f=742&i=156112&t=156041

Ik heb geen idee over hoeveel autominuten ik spreek maar het sprak me aan om met iemand mee te rijden die de omgeving kent (was ook v.v. zo leuk in Arnhem - voor mijn gevoel ken ik Arnhem nu redelijk).

Zoals je weet ken ik Salland en omgeving erg goed. Er is een grote kans dat ik na de zomervakantie Twenthe goed ga verkennen.

Groetjes,

Mijna

• Mijna

Joze,

Waarom komen niet alle meisjes van het borduurclubje?

Ellie en…………..sorry dat ik de naam ben vergeten denken toch hoop ik niet dat we allemaal/altijd moeilijke steken en met zijdegarens borduren?

Groetjes,

Mijna

• Mijna

Cath,

Zouden Zus, Ineke of Ria niet met je mee willen rijden?

JokeB zal dan nog niet terug zijn?

Groetjes,

Mijna

• Mijna

Ik heb eventueel voor toekomstige/net nog niet leesbrildraagsters leesbrillen in de aanbieding. Niet van Acion of zo. Waarschijnlijk 2x +1 en 2x +1.50.

Als er interesse is breng ik ze mee.

Ik heb verder geen plannen om als pakezel wat was het - 4 of 5 x over te gaan stappen.

Groetjes,

Mijna