BORDUUR RUILDAG update

• Joze

Hallo Allemaal,

Allereerst ik heb ontzettend veel zin in deze dag en kan bijna niet wachten om iedereen te leren kennen, natuurlijk ben ik ook erg nieuwsgierig naar de borduurwerkjes die een ieder meeneemt, om lekker te bekijken en weer andere ideeen op te doen.

Ik heb even een lijstje gemaakt van wie er tot nu toe komen:

Mirjam 5787

Willemijn

Birgit

Riet

Evelien

Geke

Silvia (onder voorbehoud)

Joke

Uffeltje (onder voorbehoud)

An Margret

Ine en ik ben er ook

We zijn nu dus met 12 personen, mochten er nog meisjes zijn die ook willen komen, dat kan er kunnen er nog wel wat bij plek genoeg hier.

Mochten er veranderingen komen in de lijst dan laat ik dat elke week even weten, allemaal een mooi weekend toegewenst vanuit een zonnig Losser, wij leven hier alweer 5 dagen buiten, lekker ontbijten, koffie drinken en eten.

Groetjes Joze

• Joze

Goedemorgen,

Ik heb een mailtje van Cath gehad die wil ook graag komen maar vindt het niet prettig om alleen te reizen, de vraag is of er bij bovenstaande personen iemand zit die uit het Gooi of Almere komt. Dan zou je samen kunnen reizen.

Groetjes Joze

• Birgit

Ik mis Mijna's naam in het lijstje. Ik zou haar toch van het station halen?

• gekeVerm

ik kom ook,vorige meeting bij Karin kon ik met Sylvia meerijden.Dit keer is ze misschien nog met vakantie.

Mocht er iemand anders uit omgeving alkmaar komen en die een meerijdster zoekt,graag .Anders kom ik met de trein maar kan dan pas om een uur of half 12 in enschede zijn.

groetjes

Geke

• Cath2

Dank je Joze,

met de trein is voor mij geen optie… (teveel mee te nemen).

Kom eventueel met auto… de A1 is een rechte weg naar Losser…

• Mijna

Birgit,

Ik sta idd niet op het lijstje.

Als ik me niet vergis was er al een aanbod van Evelien om via het station te rijden.

Groetjes,

Mijna

• Birgit

O.

Het laatste dat ik had meegekregen was dit:

Auteur: Joze (—.ip.telfort.nl)

Datum: 25-03-2009 23:10

Ja dat zou zonde zijn, maar volgens mij vergeet ze dat niet hahaha. Mijna Birgit uit Raalte wil je wel van de trein halen 17 mei.

Groetjes Joze

• Uffeltje

Komt er nog iemand uit eindhoven helmond

kan ook mee rijden

uffeltje

• judithvh

het lijkt mij ook heel leuk om te komen. Maar ik moet helemaal uit Groningen komen.

Toevallig iemand die ook uit groningen komt? misschien kan ik dan mee rijden?

lijkt me leuk om wat meer mensen te ontmoeten met dezelfde hobbie.

• Mirjam5787

Zijn er misschien ook mensen die graag breien?? Ik heb denk ik ook nog wel wat garen om te ruilen. Tenzij Joze dat niet wil/leuk vindt…..

Mirjam