Nieuwe forum = gestart | SVP hier geen nieuwe berichten meer

• Ria uit Almere

Ik heb het al 30 x geprobeerd en het lukt niet dus…… bekijk het maar voor mij hoeft het niet meer

ik ga wel naar facebook dasr zijn genoeg borduur clubs

• Joke

Ik ben het helemaal met je eens Mijna,

Het is me wel gelukt om in te loggen maar ik vind het, sorry, tot nu toe nog niet echt een succes.

Inderdaad veel te onduidelijk wat er nieuw is gepost en om iedere keer alle pagina's na te lopen….

• Petra

(tu).ben het helemaal met Mijna en de vorige schrijfsters eens ..

..hopelijk gaat het niet de dezelfde weg zoals bij “weblog.nl” !!

• Splinter

Het IT-platform waarop dit prikbord draait is verouderd. De IT-afdeling van Sanoma kan het (dus) niet meer onderhouden zoals gewenst.

Dat is de voornaamste reden dat naar een nieuw format in een modernere IT-omgeving is overgegaan.

Daarbij is daar meer privacy geborgd conform huidige wetgeving (zoals die in 1998 nog niet bestond).

- Splinter

• Mijna

Alles leuk en aardig - voorlopig kom ik er niet binnen:

Beste Startpagina Forum-gebruiker,

Bedankt voor je aanmelding bij Romanum, de forum-dienst van het Startpagina netwerk!

Op het gebruik van de forum dienst is het privacy- en cookiebeleid van Startpagina van toepassing.

Door te klikken op onderstaande link zal je account worden geactiveerd. Daarna kan je inloggen op je Startpaginaforum naar keuze.

Door op de activatie link te klikken verklaar je de forum- en chatregels gelezen te hebben en ga je hiermee akkoord.

Klik hier om je account te activeren.

Werkt de link niet? Kopieer dan onderstaande link en plak deze in de adresbalk van je browser:

http://service.startpagina.nl/optiext/optiextension.dll?ID=5rA5DYa1IvQztTyhwB%2BbC%2BJxsVV1NepoEpA66_eb0hVUo6BjXmkhbo5fDGln8LNxkTWDdgzM2XdnbwhNFrUWTZEiMXWzJ&STPG_DOCHTER=|

Is je account geactiveerd? Dan kun je inloggen met onderstaande gebruikersnaam:

…..

Veel plezier op de fora van Startpagina!

Met vriendelijke groet,

Het Startpaginateam

Activeer ik de link in Chrome krijg ik:

Page not found

We're so sorry, we'll start looking for it immediately!

en doe ik het via InternetExplorer krijg ik :

Kan de webpagina niet vinden

HTTP 404

Meest waarschijnlijke oorzaken:

•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

•Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties:

Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina.

Ga naar en zoek de gewenste informatie.

Meer informatie Meer informatie

Ik ben eventueel via:

https://www.blogger.com/profile/06138749595022433507

te bereiken.

Toegevoegd:

Mijn eigen naam kon ik weer niet gebruiken - ik had een . en een letter toegevoegd.

• Annie

Ik heb het ook al heel vaak geprobeerd maar het lukt niet. De link die je krijgt werkt niet en als je kopieert en plakt doet hij het ook niet.

Annie