Nieuwe forum = gestart | SVP hier geen nieuwe berichten meer

• Splinter

Beste allen,

Het nieuwe forum ter vervanging van dit prikbord is zojuist gestart: https://borduren.startpagina.nl/forum/144/

Het zal voor iedereen even wennen zijn. Om te posten moet je een geregistreerde gebruiker zijn.

(Dat laatste is misschien onhandig maar kan ook zeer positief zijn t.b.v. vreemde / reclame berichten. Registratie op 1 Startpagina forum is voldoende voor toegang op andere Startpagina fora.)

Graag het nieuwe forum gebruiken voor nieuwe berichten.

Dit prikbord zal over enige tijd alleen nog in te zien zijn.

- Splinter

• hanna

Hezo hier geen nieuwe berichten meer. Heb al diverse malen getracht in te loggen op het nieuwe bord, maar dit lukt steeds niet.

• Joke

Mij net zo.

Ik was mijn wachtwoord vergeten, nieuwe aangevraagd, zegt hij dat het email adres al bestaat. Ja logisch!

Dus ik weet niet hoe ik er nu op moet komen en heb het eigenlijk al opgegeven

• Splinter

Inloggen lukt het beste via je e-mail adres: https://borduren.startpagina.nl/forum/auth/login/email/

Het komt voor dat geprobeerd wordt met het schermnaam in te loggen, maar dat is niet de interne gebruikers/registratienaam.

Weet je deze laatste niet (meer), dan bij voorkeur met je e-mailadres inloggen.

En weet je het wachtwoord niet meer, dan is er een knop: wachtwoord vergeten.

Succes!

Splinter

• Binta

Ik kan inloggen en als ik dan een avatar op mijn profiel wil plaatsen zegt hij dat er al iemand met dezelfde nickname bestaat …

Raar….

• Mijna

Ik had me aangemeld met een langer, niet bestaand emailadres (zelfde als hier).

Helaas kan ik niet bij post op dat adres (bestaat al wat jaartjes niet meer) en dus geen link activeren.

Ik deed een nieuwe poging met een ander (wel bestaand) adres - ik kreeg nu de melding dat gebruikersnaam al bestaat.

Hoe lang duurt het voor ik mijn eigen naam (zonder toevoeging oid) weer kan gebruiken?

Misschien kan er iets handmatig schoongeveegd worden?

• Splinter

Zover mij bekend kunnen meerdere gebruikers dezelfde getoonde naam gebruiken, maar niet dezelfde inlognaam.

Dus als je bijv. Annie heet net als 100 anderen, dan heeft de 1e Annie misschien Annie als unieke inlognaam.

Maar de getoonde naam in het profiel kan iedere Annie op Annie instellen.

Op zich is dat op dit prikbord niet verschillend. Er kan maar 1 Annie als inloggebruiker geregistreerd staan.

Hint: inloggen met email adres gaat handiger (hoef je geen inlognaam als Annie99 te onthouden).

https://borduren.startpagina.nl/forum/auth/login/email/

- Splinter

• hanna

Het is echt een giller. Weer geprobeerd in te loggen met mijn bestaande emailadres. En dan: wachtwoord vergeten? Ik denk dit zal ik dan maar zeggen want met mijn oude wachtwoord wordt gezegd dit bestaat allemaal al. Dus: nieuw wachtwoord gevraagd, dan komt er een melding, gisteren ook al meerdere malen, er is een fout opgetreden. Wel als het zo moet met het nieuwe prikbord zie ik er maar vanaf.

• hanna

test

• Mijna

Ik kijk een enkele keer bij het nieuwe prikbord en vraag me nog steeds af of ik daar wel naar toe wil.

Ik wil met liefde helpen maar heb echt geen plannen om zo'n, sorry voor het woord, zootje, te gaan doorlopen.

Het komt nog steeds chaotisch op me over. Ik wil wel minder maar niet meer online zijn.

Waarom niet een bericht met reacties bijelkaar houden? Waarom niet nieuwste post bovenaan?

Vroeger was ook hier geen spam. Dit prikbord werkt goed - enige aanpassingen zouden kunnen zijn dat

nieuwste posten of aanvullingen op posten bovenaan zouden komen te staan (net zoals bij het breiprikbord)

en verder een apart onderdeel voor de vele Freebies die hier gepost worden.

Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij een kleine moeite om hier in te bouwen dat iemand geregistreerd moet

zijn om te kunnen posten (als dit echt de oorzaak van spam zou zijn).