2 mensen 1 gedachte. Ook ik zal voor andere kleuren gaan en niet op borduurband gaan borduren.
Ik wil eerst de patroontjes pak h'm beet 4, 5 of misschien wel 6 weken afwachten en daarna een eigen
koers gaan varen.
Ik denk dat ik te praktisch ben ingesteld, ik vind het idee van randjes borduren geweldig maar
zie het nut van een lange strook niet in.
Ook ik zou tzt graag alle eindfoto's bij elkaar willen zien. Net zoals destijds bij de Rose Sampler van EMS
om maar een voorbeeld te geven.
Met mij mag je altijd aan een project meewerken. Destijds hadden we een plan voor elk jaar een Jan Houtman opgezet.
Ik heb A gezegd en zal ook B zeggen weliswaar niet op afgesproken tijd.
Zodra 30 jaar Borduren af is neem ik een time out om moed te verzamelen en vervolgens een spontaan tussendoortje
af te gaan ronden. Ik zal hier veel, heel veel moed voor nodig hebben. Patronen zijn ronduit brandhout, beide versies,
van verschillende uitgevers. Werk op zich te mooi om niet af te maken:
http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/search/label/Boerenregels%20-%20Jan%20Houtman
Ik zit er wel over te denken om mee te doen,mijn bezwaar was ook,wat doe je met zo'n lange lap!!
Al denkende kwam ik op het idee er een soort van stekenlap van te maken.
dus mooi afwerken zodat hij opgerold als een breirol ergens kan liggen
en als je een mooie randje zoekt heb je veel keuze;)
Ik zit niet op FB en kan dus de foto's ook niet zien helaas.
groetjes,Lieny.
Lieny, creatief denken en je kunt heel veel met de patroontjes doen.
Vat mijn visie aub positief op: ik kraak het idee NIET, ik bewonder WEL het initiatief van Annalies en Simone.
Heb je een leuk borduurhoekje, maak de randjes rol, denk aan een naaldenboekje, needleroll, pinkeep, scissor fob ed.
op gelijke stof en met gelijke kleur en je hebt een hele leuke set. Helaas heb ik niet zo'n hoekje.
Patroontjes in gedachten verlengen, anders indelen en je krijgt hele andere ideetjes (zo vergaat het mij).
Als ik zie hoe groot de belangstelling nu al is (gisteravond voor zo ver bijgewerkt 250 geregistreerde deelnemers?) is deze SAL zonder
begonnen te zijn al een succes. Als je niet wilt hoef je je, zoals ik begreep niet eens aan te melden.
Welke SAL's hebben afgelopen jaren zoveel deelnemers gehaald? EMS Rose Sampler had veel
belangstelling maar dit was in 2008.
Voor wie onbekend met de EMS Rose is:
http://www.maurer-stroh.com/project2008.html
Ik heb geen idee of Ellen het fotoalbum van destijds nog heeft staan.
Ik borduurde de Rose sampler destijds met veel plezier, elke 1e weekend van de maand of zo kwam er een nieuw deel uit.
Wekelijks het fotoalbum bekijken hoe internationaal met het patroon omgegaan werd. Echt leuk.
Ik ben de laatste jaren meer aan het quilten dan aan het borduren. Ik ben ook een tijd niet op dit forum geweest.
Er gaan ruim 400 borduursters mee doen aan deze randje per week.
Ik ben meer een volgster op facebook. Het lijkt mij heel leuk om dit met zoveel mensen te maken.
Ik ga het maken op antiek wit in de kleuren roze, oudrose en Bordeaux .
Het linnenband is bijna overal uitverkocht, de leveranciers weten niet wat hun overkomt. Ze verwachten het wel zo spoedig mogelijk weer in het nieuwe jaar
Een ware hype, niet dat ik het daarom doe.
Wat ik ermee ga doen? Geen idee, laat ik eerst maar zien dat ik zover kom.
Succes voor iedereen die er aan mee gaat doen.
Er stonden toen ik gisteren de deelnemerslijst bekeek veel bekende namen op. Ook van quiltsters waar ik er zelfs een paar persoonlijk van ken.
Ik vraag me zo af wat zij met de patroontjes gaan doen. Misschien borduurwerk in een quilt verwerken?
Ik weet niet of ze de juiste maat hebben: Pool - Elburg heeft veel van V&H:
http://www.borduurpakketten.nl/index.php?pageId=7&parent=3&keyword=borduurband&pageselect=0&pageNum=3
Ik heb toevallig net een foto van mijn “materiaal” gemaakt. Ik twijfel tussen 939 of misschien toch maar favoriete kleur 3750?'
is deze stof van Weberei Weddigen:
http://www.handarbeiten-pusteblume.de/pbl/product_info.php?products_id=1380
Nee hoor, het kan nog vriezen en dooie qua stof en kleur. Ik zoek wel een kleur garen bij deze stof.
en komt uit Elburg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?