Triest bericht: Efteling en het Thea Gouverneur borduurpakket:

  • Mijna

    Het voorbeeld zal ook niet meer in Efteling hangen?

    Afhankelijk van gekozen lijst (laatste borduurwerk had een brede groene lijst met ik meen een goud randje) kan ik de kleuren niet fel vinden.

  • Mijna

    Marion,

    dank je wel voor je aanbod. Eea hangt van de nieuwe Efteling borduurcollectie af.

  • wereldreis

    ik kijk nu elke keer dat we gaan even in de grote winkel om te zien of er al iets is……………

  • Mijna

    Is goed, maak je tzt een nieuw berichtje aan zodra je iets nieuws gespot hebt?

    Neem je ook een camera mee als je naar Efteling gaat?

  • wereldreis

    een telfoon met camera is er altijd wel bij, maar goed dat je het zegt.

    Dan vergeet ik zeker geen foto's te maken………

  • angel_13

    Mijna, dank je wel voor je uitgebreide uitleg over het eftelingpakket!

    Ik ben een van de personen die tevergeefs naar de efteling is gereden, om zo'n pakket te kopen :(. En nu weet ik tenminste waarom ik er geen vond :). Dat bespaart mij een nieuwe trip (ik dacht dat ze gewoon uitverkocht waren =D). Wel vind ik het spijtig. Ik ben er ooit aan begonnen toen ik 10 jaar was (ik was een eftelingfreak, en nog steeds), heb er dan jaren niet aan verder gewerkt omdat ik er het geduld niet voor had. Onlangs heb ik het borduren weer opgepakt. Het doek heb ik nog, maar het patroon niet meer…

    Ik heb al veel gezocht op internet, maar ik vind niet direct een pakket dat te koop staat :'( (behalve op marktplaats, maar daar is € 9.999.999,00 geboden, waar ik moeilijk kan overheen bieden).

    Gelukkig dat het kasteel van doornroosje en de draak al af waren, kan ik toch een beetje van mijn werk genieten ^^.

    In elk geval kijk ik vol spanning uit naar het nieuwe pakket dat ze maken =). Dan kan ik opnieuw beginnen =)

    Groetjes

  • wereldreis

    wij gaan maandag weer een dagje naar de efteling. Ik zal kijken of het nieuwe pakket er al is…………

  • angel_13

    Dank je =)

  • Jeanny

    Beste mensen,

    Ik heb niet alle berichten gelezen ,heb zelf wel het werk geborduurt waar jullie naar verlangen.

    Ik zie nu op Facebook dat de Efteling een nieuw ontwerp heeft , nóg mooier en moderner vind ik zelf.

    Hartelijke Groet en……SUCCES !

  • Annie L

    Afgelopen weekend met heel het gezin naar de efteling geweest, was weer leuk:-).

    Vroeger als klein meisje gingen we al naar de efteling, later met onze kinderen en nu met de kinderen, aangetrouwden en kleinkinderen.

    Nu ik sinds anderhalf jaar aan het borduren ben (daarvoor heel af en toe weleens iets geborduurd) en het geen tijdelijke bevlieging blijkt, wilde ik ook aan de efteling beginnen en dacht….ik wacht op het nieuwe pakket…….

    Heb het nieuwe pakket nu dus gezien, maar….ik vind het oude patroon veel leuker.

    Wat jammer dat dat nu niet meer te koop is!

    Misschien dat ik van iemand het pakket kan overnemen of eventueel het patroon kan overnemen?

    Ik begrijp uit bovenstaande berichten dat het niet mee zal vallen….

    Wat ik niet begrijp is dat de Efteling niet gewoon beide pakketten verkoopt, het zijn toch twee echt verschillende pakketten!

    In ieder geval wens ik diegenen die er mee bezig zijn veel succes, want ik heb begrepen dat het een enorm project is :-).

    Petje af voor Mijna die deze al klaar heeft!

    Groetjes en een fijne dag vandaag,

    Annie.