Stof kopen voor Nature Home Afghan?

  • Manon

    Het patroon van de Nature Home Afghan heb ik nu, maar nu ben ik nog op zoek naar de stof. Het liefste wil ik de originele stof, en als ik het goed heb begrepen moet ik de Heartside versie hebben, klopt dit? Het schijnt dat deze stof in Nederland niet wordt verkocht. Nou heb ik wel een aantal winkels in Amerika gevonden die deze stof verkopen, maar ik weet niet of deze adressen vertrouwd zijn.

    Wie kan me vertellen waar ik het beste de stof kan kopen?

  • elzaharlingen

    .

  • elzaharlingen

    Al de tekst was weer verdwenen, op het patroon staat heel precies welke stof je nodig bent.

    Welke winkel het beste is weet ik niet. Ik heb het zeker jaren terug nog bij de borduurbrink in Annen gekocht, ik denk de laatste.

    Veel succes, ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu aan de NHA borduren.

  • Manon

    De borduurbrink heeft het niet, de blokken zijn te klein. Dus dat is jammer, want ik zou het liefste de stof in Nederland kopen.

    Dus nu zoek ik Amerikaanse adressen.

    Ben al aan het overleggen met een Amerikaanse dame, dat emailadres kreeg ik van Hanny, maar zei heeft momenteel alleen de beige/ goud.

    En ik zoek de beige/ lichtgroen, het nummer is 026.

    Groeten Manon.

  • Femke

    Ja, dat klopt, ik heb het toen ook bij de borduurbrink gekocht, maar die hebben het nu niet meer… Ik weet niet of er misschien nog meer borduursters zijn die eraan willen beginnen, dan zouden jullie het in 1 keer kunnen bestellen misschien… suc6

    groetjes Femke

  • Uffeltje

    OOk ik wil graag deze stof

    van mij mag je er voor mij ook

    bij bestellen

    Ik hoor het wel

    Uffeltje

  • Lieny

    Ik ben er ook mee bezig,ook op de site van de breibrink gekeken en niets gevonden.

    Als ik de afghan als deken wil gebruiken,mag hij wat zwaarder zijn,en zou ik gewoon borduurstof kunnen kopen,en zelf de blokken erin maken.

    Dat spreekt me eigenlijk het meeste aan,alleen weet ik niet met welk garen ik de blokken het beste kan borduren.

    Wat ik me afvroeg,waar kun je een afghan allemaal voor gebruiken?

    Misschien een domme vraag,maar ik ben benieuwd,

    groetjes,Lieny

  • elzaharlingen

    Ik ga hem aan de muur hangen, maar je kunt hem ook als een sprei op je bed gebruiken of als deken over de bank

  • Lieny

    Ja zie je,dat dacht ik wel,maar als je de blokken zelf borduurt,welk garen zou dan goed zijn,waar zijn de de blokken van de orginele afghanstof mee gemaakt?

    groet,Lieny

  • Uffeltje

    Ik wil hem als deken op de bank

    gebruiken en dat voeren met vliesstof

    uffeltje