Niet schrikken dat het er weer een beetje anders uitziet. Liefst had ik de bovenste 4 berichten (sticky's) in een iets andere kleur vanwege de duidelijkheid. Maar dat gaat niet.
Pal boven dit bericht kunnen weer nieuwe draden gestart worden (en onder dit bericht gereageerd op oudere draden). En wat bijbabbelen kan het beste onder de sticky ‘overig/praathoekje’.
Het is voor mij ook even kijken wat het beste werkt gezien de (on)mogelijkheden, maar dit lijkt me wel prettig zo.
* De hoofdzaak van het forum -berichten mbt borduren/borduurwerk- krijgt nieuwe draden om rechtstreeks op te reageren
* de bijzaken worden gevangen in de bovenste 4 sticky's
Pal boven dit bericht kunnen weer nieuwe draden gestart worden (en onder dit bericht gereageerd op oudere draden). En wat bijbabbelen kan het beste onder de sticky ‘overig/praathoekje’.
Het is voor mij ook even kijken wat het beste werkt gezien de (on)mogelijkheden, maar dit lijkt me wel prettig zo.
* De hoofdzaak van het forum -berichten mbt borduren/borduurwerk- krijgt nieuwe draden om rechtstreeks op te reageren
* de bijzaken worden gevangen in de bovenste 4 sticky's
Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum