Overig / praathoekje

• Splinter

Het ziet er hier al meteen knusser uit met al die Avatars en een enkel patroon!

Splinter

beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

• petra

Sylvie
    petra
    ..het heeft wat voeten in de aarde gehad..
    maar het is uiteindelijk gelukt..hihi !!..
    hartelijke groetjes en veel borduur- en prik-plezier :-) !!

Petra ik heb borduurwerken die nog ingelijst moeten worden, kan nog een tijd duren voordat dat klaar is en gefotografeerd.
    Zet je ook borduurwerken van iemand anders op je blog?
    Zo ja zou ik dolgraag bij jouw op je blog staan. Vind deze geweldig.
    Groetjes Sylvie.

hallo Sylvie,
    dankjewel voor je berichtje en je complimenten Sylvie, maar ..
    m'n blog is er helaas niet zo goed op ingericht om fotootjes van handwerken van “andere” borduursters te plaatsen .. :-)
    .. 't weblog van Mijna.. http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/ [stitchalongwithmijna.blogspot.nl] .. is er beter geschikt voor..
    zij zet, ik geloof “maandelijks”, foto's van nieuwe updates van mede- borduursters (die geen eigen weblog hebben,) op háár weblog.
    veel succes en veel borduurplezier,
    groetjes Petra
  • petra

heb het niet grappig bedoeld..
    op het “oude” prikbord werd er toch gesproken over “prikken” plaatsen wanneer men een nieuwe topic c.q. reactie schreef…

P.S.
    .. vind het nog steeds al met al héél véél voeten in de aarde hebben over het een en ander..
    voorlopig blijf ik “de luwte”..
    groet, Petra

• petra

Sylvie
    petra
    heb het niet grappig bedoeld..
    op het “oude” prikbord werd er toch gesproken over “prikken” plaatsen wanneer men een nieuwe topic c.q. reactie schreef…

P.S.
    .. vind het nog steeds al met al héél véél voeten in de aarde hebben over het een en ander..
    voorlopig blijf ik in “de luwte”..
    groet, Petra

Ach Petra was het zo bedoeld? Kon de lol ervan wel inzien hoor, ben niet boos hoor, ben wel voor een grap te vinden.
    Heb het verkeerd begrepen sorry.
    Groetjes,

• Splinter

Sylvie
    Splinter ik heb iets aangeschaft wat makkelijk kan zijn bij het borduren.
    Echter de naam waarvan het product is staat er op en afplakken gaat ten koste van de verpakking.
    Mag ik het plaatsen of niet?
    Waarom zou dat niet mogen?
    Alleen als je duidelijk alleen je eigen firma loopt te promoten frustreer je de forum bezoekers. Maar als dit iets is wat anderen ook van nut kan zijn, dan lijkt me het juist nuttig om te posten hier.

Splinter

beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

• Heidi

Sylvie
    Dit is een nieuw op de markt, ( zie voorbeeld ) 50 vakjes met eronder dun piepschuim.
    In het midden een strip met vakjes om de tekens van je borduurwerk over te nemen, steek er nog extra een strip achter om verschuiven te voorkomen. Het is de bedoeling om in de vakjes een naald te steken met een kleur garen van je borduurwerk.
    Begin je met een volgende kleur steek je de vorige naald met draad bij het teken in het hokje.
    Dan weer een volgende naald met een andere kleur en zo ga je verder.
    Afhankelijk van het aantal kleuren van het borduurwerk zoveel naalden heb je nodig.
    Ik heb het uitgeprobeerd en werkt prima.
  • Splinter

Beste Mitchy (en soms ook anderen),
    Was bovenstaand bericht een test mbt ‘quote’ gebruik? Want ik zie verder geen toegevoegde tekst als reactie (dus eigenlijk geen toegevoegde waarde t.o.v. het origineel geplaatste bericht)

Splinter

• Splinter

hannag
    Na heel wat heen en weer gemaild met Splinter is het mij dan nu gelukt om op dit forum te komen.
    Welkom, Hanna!

Mocht er iemand nog willen registreren/inloggen en lukt dit niet: even bericht naar http://borduren.startpagina.nl/contact [borduren.startpagina.nl]

Splinter

• Splinter

Deze tekst komt boven de quote. Hangt ervanaf waar je typt in het reageerveld
    hannag
    Heb ik het goed begrepen dat wanneer je een quote neemt dat dan het bericht meteen onder de afbeelding komt, maar dan moet je wel je naam zetten. Plaats je een bericht in de body dan hoeft je naam er niet bij. Je kunt dus op twee manieren reageren. Heb ik dit goed begrepen, Splinter?
    Deze reactie komt onder de tekst (en als er tussen de tekst een afbeelding stond, dan ook onder de afbeelding). Overigens zou ik vaker de afbeelding weghalen in de tekst tussen de quotes. Anders wordt deze soms wel erg veel herhaald.

HIER KOMT ONDERAAN MIJN SIGNATURE (kan ook een figuurtje zijn zoals Sylvie heeft)

Splinter

• Splinter

Helaas kan ik de rubriek ‘overig/praathoekje’ niet ergens bovenaan de pagina vastzetten, anders was dit (met bijv. de rubriek ‘te koop’ ) een leuke mogelijkheid geweest.
    Deze rubriek zal dus naar achteren verdwijnen (en soms weer spontaan naar voren als iemand reageert).

Niet-direct mbt borduren relevante berichten krijgen in principe ook gewoon hun eigen draad, zoals op het oude prikbord.

Maar zoals gezegd: na de vakantie-periode maar eens aan het ontwikkelteam aangeven wat er nog allemaal aan wensen is, en de verdere mogelijkheden bekijken.

Splinter