Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum
SylviepetraPetra ik heb borduurwerken die nog ingelijst moeten worden, kan nog een tijd duren voordat dat klaar is en gefotografeerd.
..het heeft wat voeten in de aarde gehad..
maar het is uiteindelijk gelukt..hihi !!..
hartelijke groetjes en veel borduur- en prik-plezier :-) !!
Zet je ook borduurwerken van iemand anders op je blog?
Zo ja zou ik dolgraag bij jouw op je blog staan. Vind deze geweldig.
Groetjes Sylvie.
hallo Sylvie,
dankjewel voor je berichtje en je complimenten Sylvie, maar ..
m'n blog is er helaas niet zo goed op ingericht om fotootjes van handwerken van “andere” borduursters te plaatsen .. :-)
.. 't weblog van Mijna.. http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/ [stitchalongwithmijna.blogspot.nl] .. is er beter geschikt voor..
zij zet, ik geloof “maandelijks”, foto's van nieuwe updates van mede- borduursters (die geen eigen weblog hebben,) op háár weblog.
veel succes en veel borduurplezier,
groetjes Petra
SylviepetraAch Petra was het zo bedoeld? Kon de lol ervan wel inzien hoor, ben niet boos hoor, ben wel voor een grap te vinden.
heb het niet grappig bedoeld..
op het “oude” prikbord werd er toch gesproken over “prikken” plaatsen wanneer men een nieuwe topic c.q. reactie schreef…
P.S.
.. vind het nog steeds al met al héél véél voeten in de aarde hebben over het een en ander..
voorlopig blijf ik in “de luwte”..
groet, Petra
Heb het verkeerd begrepen sorry.
Groetjes,
SylvieWaarom zou dat niet mogen?
Splinter ik heb iets aangeschaft wat makkelijk kan zijn bij het borduren.
Echter de naam waarvan het product is staat er op en afplakken gaat ten koste van de verpakking.
Mag ik het plaatsen of niet?
Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum
Sylvie
Dit is een nieuw op de markt, ( zie voorbeeld ) 50 vakjes met eronder dun piepschuim.
In het midden een strip met vakjes om de tekens van je borduurwerk over te nemen, steek er nog extra een strip achter om verschuiven te voorkomen. Het is de bedoeling om in de vakjes een naald te steken met een kleur garen van je borduurwerk.
Begin je met een volgende kleur steek je de vorige naald met draad bij het teken in het hokje.
Dan weer een volgende naald met een andere kleur en zo ga je verder.
Afhankelijk van het aantal kleuren van het borduurwerk zoveel naalden heb je nodig.
Ik heb het uitgeprobeerd en werkt prima.
Splinter
hannagWelkom, Hanna!
Na heel wat heen en weer gemaild met Splinter is het mij dan nu gelukt om op dit forum te komen.
Splinter
hannagDeze reactie komt onder de tekst (en als er tussen de tekst een afbeelding stond, dan ook onder de afbeelding). Overigens zou ik vaker de afbeelding weghalen in de tekst tussen de quotes. Anders wordt deze soms wel erg veel herhaald.
Heb ik het goed begrepen dat wanneer je een quote neemt dat dan het bericht meteen onder de afbeelding komt, maar dan moet je wel je naam zetten. Plaats je een bericht in de body dan hoeft je naam er niet bij. Je kunt dus op twee manieren reageren. Heb ik dit goed begrepen, Splinter?
Splinter
Splinter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?