Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum
Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum
aliceMet Quote kun je inderdaad precies op een (deel) van een bericht reageren.
Kun je rechtstreeks op een berichtje van iemand reageren zodat je weet op welk berichtje gereageerd wordt, of komen ze allemaal onder elkaar te staan waardoor er geen touw aan vast te knopen is wel berichtje waarbij hoort?
En wat is de bedoeling van het knopje “Quote”? Misschien heb ik daarmee mijn eigen vraag al beantwoord en is het bedoeld om te reageren op dat betreffende berichtje?
Splinter
foxy50Ik zie dat Google nog niks heeft geindexeerd (omdat dit forum pas bestaat).
Op het oude prikbord kon je, door in de zoekfunctie binnen het prikbord een trefwoord in te typen, items/topics die in het verleden aan de orde zijn geweest nog eens teruglezen.
Splinter
Splinter
aliceOp de voorpagina, https://borduren.startpagina.nl/forum/144/. [borduren.startpagina.nl] kun je gewoon op het hoogste nummer klikken in de gewenste sectie.
maar ik kan me voorstellen dat je veel pagina's moet doorlopen voor je bij de nieuwste onderwerpen komt als er meer en meer berichten komen omdat je nooit kunt weten op welke pagina die nieuwste staan.
Splinter
Sylviemitchy67Mitchy 67 hoe lang gaat dat met jouw duim nog duren? Lijkt mij erg lastig op deze manier en dan nog niet veel kunnen borduren, hoe houd je het vol? Gelukkig is er deze site en hier kun je altijd terecht. Mitchy67 ik wens je het allerbeste en hoop dat het met je duim snel verbeterd.
Ik ben hier ook beland hoewel ik wegens een duimoperatie nog niet veel kan borduren. maar dat komt wel in de loop van tijd.
Mitchy67
Groetjes Sylvie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?