Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum
SylvieHet is vooral Startpagina/Sanoma die deze moderne opmaak heeft gerealiseerd. Ik heb alleen wat suggesties aangedragen in de test fase (die (nog) niet allemaal zijn doorgevoerd). Belangrijkste is dat er door hen toch wordt doorgegaan met een prikbord/forum format.
Hallo Splinter,
Mag ik jouw en je team bedanken voor de mooie vernieuwde website?
SylvieDat is e e n van de zaken die ik heb aangedragen en nog graag zou zien. Via html-codes of het inplakken van een plaatje kan het wel, maar is onhandig. Doe maar even gewoon :-)
Komen hier ook nog smileys om achter je bericht te plaatsen?
SylvieAls het spoed heeft / echt verschrikkelijk is, even melding doen via http://borduren.startpagina.nl/contact [borduren.startpagina.nl]
Als er meldingen zijn die jij zou moeten weten die niet door de beugel kunnen zeg maar, hier melden?
Groetjes, Sylvie.
Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum
SylvieJe moet wel goed kunnen borduren om er hier bij te horen, hoor :-P
Ik kan hier heerlijk mijn gang gaan, ook als je lichamelijk wat mankeert, je hoort er hier gewoon bij zonder vooroordelen.
Groetjes.
Splinter
Tina
Wat betekent signature bij het invullen van het profiel en waar is dat voor?
groetjes,
Tina
Splinter
SylvieEen leuk plaatje mag natuurlijk ook. :-)
Splinter jouw handtekening kan ik nog begrijpen omdat je meerdere fora hebt. Maar mijn plaatje vind ik zo'n snoepje.
Splinter
SylvieKlopt, heb ik ook gezien.
Splinter als ik berichten plaats bv om 16.35 en bewerk dan komt de tijd er een uur vroeger onder te staan.
Heb niets aan de instelling gedaan
Splinter
magsssDat klopt helemaal. Het heet tegenwoordig een forum. Maar berichten plaatsen (prikken) gaat ongeveer hetzelfde.
hallo team
is dit nu het vernieuwde prikbord???
Splinter
SylvieEen paar geven aan op het oude prikbord moeilijkheden met inloggen/registratie te hebben.
Aangezien hij nog niet zo lang in de lucht is, mis ik toch heel veel medeborduursters.
Splinter
petraBeveiligingscertificaten kunnen meestal genegeerd worden (hoe vreemd dat ook klinkt). Betekent niet dat iets onveilig is, maar dat een ‘onderlinge erkenning’ verouderd is.
.. krijg ik deze melding..
“het beveiligingscertificaat van de site is niet betrouwbaar
je probeert borduren. startpagina.nl te bereiken maar het certificaat, dat de server retourneerde, is uitgegeven door een instantie die niet wordt vertrouwd door het besturingssysteem van je computer. Dit kan betekenen dat de server zelf beveiligingsgegevens heeft gegenereerd waarop Chrome niet kan vertrouwen voor veiligheidsinformatie, of dat een hacker probeert je communicatie te onderscheppen.
Je kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze website. ”…
waarvan akte..
misschien heeft e.e.a. te maken met het niet kunnen inloggen op het “nieuwe prikbord” .. van diverse mensen.
groetjes, Petra
Splinter
TinaEr hoeft natuurlijk niet een plaatje in, maar dat mag wel.
Het lukt mij nog steeds niet de signatuur te plaatsen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het plaatje er niet in.
Splinter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?