Vragen

• Splinter

Gebruik dit onderwerp voor vragen aan de andere deelnemers van dit forum.

Splinter

beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

• Splinter

Sylvie
    Hallo Splinter,
    Mag ik jouw en je team bedanken voor de mooie vernieuwde website?
    Het is vooral Startpagina/Sanoma die deze moderne opmaak heeft gerealiseerd. Ik heb alleen wat suggesties aangedragen in de test fase (die (nog) niet allemaal zijn doorgevoerd). Belangrijkste is dat er door hen toch wordt doorgegaan met een prikbord/forum format.

(oude prikbord is met huidige technologie lastig nog te onderhouden)

Sylvie
    Komen hier ook nog smileys om achter je bericht te plaatsen?
    Dat is e e n van de zaken die ik heb aangedragen en nog graag zou zien. Via html-codes of het inplakken van een plaatje kan het wel, maar is onhandig. Doe maar even gewoon :-)

Sylvie
    Als er meldingen zijn die jij zou moeten weten die niet door de beugel kunnen zeg maar, hier melden?
    Groetjes, Sylvie.
    Als het spoed heeft / echt verschrikkelijk is, even melding doen via http://borduren.startpagina.nl/contact [borduren.startpagina.nl]

Succes,

Splinter

beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

• Splinter

Sylvie
    Ik kan hier heerlijk mijn gang gaan, ook als je lichamelijk wat mankeert, je hoort er hier gewoon bij zonder vooroordelen.
    Groetjes.
    Je moet wel goed kunnen borduren om er hier bij te horen, hoor :-P

Splinter
    - die zelf van geen meter kan borduren…..

Splinter

• Splinter

Tina
    Wat betekent signature bij het invullen van het profiel en waar is dat voor?

groetjes,
    Tina

Signature is -zeg maar- je digitale handtekening onder dit bericht. Ik heb als beheerder een vrij uitgebreide, gezien ik meerdere fora beheer (en ik de bezoeker wel wil laten weten dat ik beheerder van het forum ben). En ja, je signature komt op ieder Startpagina forum waar je reageert terug als je 'm hebt ingesteld.

Signature kan bijvoorbeeld je naam bevatten, je website of een leuke slogan. (of helemaal niks)
    Zo hoef je bijvoorbeeld niet steeds je naam te typen onder een bericht (signature wordt automatisch altijd helemaal onderaan bericht geplaatst).

Splinter

• Splinter

Sylvie
    Splinter jouw handtekening kan ik nog begrijpen omdat je meerdere fora hebt. Maar mijn plaatje vind ik zo'n snoepje.
    Een leuk plaatje mag natuurlijk ook. :-)

Ik heb m'n eigen handtekening wat kunnen inkorten door gebruik te maken van wat html code; maar het blijkt dat je maar 1 weblink mooi kwijt kunt in je handtekening. Als iemand in z'n signature z'n weblink wil opnemen op een mooie manier, zoek even contact via contact.

[borduren.startpagina.nl]

Splinter

• Splinter

Sylvie
    Splinter als ik berichten plaats bv om 16.35 en bewerk dan komt de tijd er een uur vroeger onder te staan.
    Heb niets aan de instelling gedaan
    Klopt, heb ik ook gezien.
    Voorpagina toont meen ik de juiste tijd, maar de afzonderlijke berichten niet. Blijkbaar staat ofwel de tijdzone van dit forum verkeerd, ofwel staat het op wintertijd. Kun je dus zelf niks aan doen (en ik ook niet).

Ik zal het eens aan Sanoma melden.

Splinter

• Splinter

magsss
    hallo team
    is dit nu het vernieuwde prikbord???
    Dat klopt helemaal. Het heet tegenwoordig een forum. Maar berichten plaatsen (prikken) gaat ongeveer hetzelfde.

Splinter

• Splinter

Sylvie
    Aangezien hij nog niet zo lang in de lucht is, mis ik toch heel veel medeborduursters.
    Een paar geven aan op het oude prikbord moeilijkheden met inloggen/registratie te hebben.
    Maar op zich is dat een normaal proces (en indien nodig kan ik assisteren, maar dan moet ik wel weten wat er misgaat).

En verder was het de laatste tijd ook wat rustig op het oude prikbord. Dus ik denk dat het zowel een combinatie van wennen en toegang is, als wel ‘het seizoen’. In de herfst/winter is het meestal drukker.

Splinter

• Splinter

petra
    .. krijg ik deze melding..

“het beveiligingscertificaat van de site is niet betrouwbaar
    je probeert borduren. startpagina.nl te bereiken maar het certificaat, dat de server retourneerde, is uitgegeven door een instantie die niet wordt vertrouwd door het besturingssysteem van je computer. Dit kan betekenen dat de server zelf beveiligingsgegevens heeft gegenereerd waarop Chrome niet kan vertrouwen voor veiligheidsinformatie, of dat een hacker probeert je communicatie te onderscheppen.

Je kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze website. ”…

waarvan akte..
    misschien heeft e.e.a. te maken met het niet kunnen inloggen op het “nieuwe prikbord” .. van diverse mensen.
    groetjes, Petra
    Beveiligingscertificaten kunnen meestal genegeerd worden (hoe vreemd dat ook klinkt). Betekent niet dat iets onveilig is, maar dat een ‘onderlinge erkenning’ verouderd is.
    Is mij verder onbekend, maar het kan als iemand aanklikt ‘dan wil ik niet naar de website (als certificaat niet klopt)’, dat je dan natuurlijk hier niet komt.

Splinter

• Splinter

Tina
    Het lukt mij nog steeds niet de signatuur te plaatsen.
    Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het plaatje er niet in.
    Er hoeft natuurlijk niet een plaatje in, maar dat mag wel.
    Sylvie doet dat door een link te plaatsen naar i59.tinypic.com/ei8ieq.gif en dan http:// ervoor

PLAATSINGSCODE wordt dan (de spaties weghalen tussen de rechte haken):
    [ img ] webadres [ img\ ]

met webadres tinypic adres naar je eigen plaatje

Splinter