borduurgaren DMC

• ria

waar bestellen/kopen jullie het DMC borduurgaren

riat.

• Willemijn

Ik heb het wel eens bij De Magere Man besteld, maar meestal haal ik het in een plaatselijke winkel.

Groetjes,

Willemijn

• Splinter

Noblesse41

Gewoon bij een Amerikaanse webwinkel 123stitch.com 44 dollarcent, omdat ze in de USA geen BTW op BTW hoeven te betalen zoals in Nederland kunnen ze veel goedkoper leveren, dus geen sprookjes maar gewoon gebruik maken van de moderne informatie mogelijkheden.

Goedkoper totdat je importheffing moet betalen (over totale waarde van de zending PLUS verzendkosten) of totdat je met verzekerservice je zending laat komen (of risico dat deze verloren gaat)….

Splinter

beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

• Binta

Als ik in Engeland ben, d.w.z. bij familie verblijf, en ik heb iets nodig, bestel ik nog al eens bij Sew and So.

Goedkoper en snelle service.

groetjes, Binta

• Nieki

Binta

Als ik in Engeland ben, d.w.z. bij familie verblijf, en ik heb iets nodig, bestel ik nog al eens bij Sew and So.

Goedkoper en snelle service.

groetjes, Binta

Is toch nog 1 euro per streng. En daar komen de verzendkosten naar NL ook nog bij. Voor een paar strengen niet interessant om hier te bestellen.

• Binta

Monique…

Ik vermeld hier ook dat ik dan in Engeland ben en het naar familie daar laat versturen ….

Doe dit tijdens mijn verblijf ginder.

En elke euro helpt, mijn familie woont op een paar km van SEW AND SO en we hebben het ook al bij hen opgehaald als het dringend is.

Groeten Binta

• Nieki

@Binta, in je berichtje was je duidelijk, maar voor borduursters die in NL wonen en nooit in de UK komen is het geen goedkoper alternatief.