Gelukt!

• Willemijn

Hoi allemaal,

Ik lees al weer een poosje mee in dit forum, maar had nog niet ingelogd. Dit is me nu gelukt.

Op dit moment ben ik druk met borduren van geboortetegels. In april heb ik een kleinzoon gekregen.

Deze week zal een kleindochter worden geboren en in maart komt er nog een kleinkind bij.

Dus ik voel me rijk met 3 kleinkinderen binnen een jaar.

Voor mijn kleinzoon heb ik de geboortetegel van Jip en Janneke gemaakt.

Ik zal proberen om een foto te plaatsen.

Groetjes, Willemijn

Groetjes,

Willemijn

• Willemijn

Sorry, 1x te veel!

Voor mijn kleindochter heb ik Hello Kitty gemaakt, maar de naam en datum moeten dus als het geboren is, worden toegevoegd.

En voor de volgende ben ik net begonnen met een bus met dieren (het wordt een jongen!)

Groetjes,

Willemijn

• Binta

Welkom op dit prikbord Willemijn.

En wat let het als je twee foto's post ;) 

Erg mooie geboortetegel en mooi kleinkindje en fiere mama en oma veronderstel ik ;) ,

Ik kijk uit naar de volgende tegel …en je kleindochter ,

groetjes , Binta

• Willemijn

Dat klopt Mijna! We hebben elkaar ooit ontmoet bij José. Ik ben ondertussen opnieuw getrouwd nadat ik jaren alleen ben geweest met de kinderen, en woon nu alweer 2 jaar in Veenendaal. Ik heb wel altijd meegelezen op het pb, maar borduurde een hele periode niet. Wel heb ik veel kaarten geborduurd. Nu ben ik weer druk met het borduren van geboortetegels voor mijn kleinkinderen. En ik wil een aantal borduurwerkjes afmaken.

Per 1 maart stopt het bedrijf waar ik 32 uur per week werk, dan kom ik in de WW op 62-jarige leeftijd. Als ik niet direct of niet meer aan een baan kom, dan ga ik achterstallig werk als halfafgemaakte quilts en borduurwerken eindelijk afmaken.

Groetjes,

Willemijn

• Willemijn

Een haakvirus is een heel gevaarlijk virus, net als het borduurvirus!!!!!!!!

Groetjes,

Willemijn

• Nieki

Gefeliciteerd met alle kleinkinderen. Leuk hoor.

Binnen onze familie hadden we ooit ‘s 3 babys in 3 maanden. Aangezien mijn ’standaard' cadeau ook een geborduurde geboortetegel was, had ik het wel even druk.

Ik ben nu voor 2 kennisjes geboortetegels aan het borduren. Was leuk om uit te zoeken wat er zoal is. Allemaal even leuk. Dus ik borduur nu ‘alles’ wat ik leuk vind en kies er wel eentje uit.

Die tegels van jou ken ik trouwens niet. Die met de bus met dieren ken ik volgens mij wel. Ben benieuwd naar je foto als deze ook af is.

• Willemijn

Dit is het pakket van de bus.

De bus is nu klaar en ik ben bezig met de dieren.

Groetjes,

Willemijn

• Nieki

De bus is erg leuk.

Ik ben nu bezig met een geboortetegel met een dierenalfabet ('Little Animals') van Maria van Scharrenburg / Lanarte van 20 jaar geleden. Maar nog steeds leuk.

Ik kan helaas geen foto plaatsen.

• Willemijn

Hier zien jullie mijn kleinzoon met de ingelijste bus!

Het is alweer even geleden, maar ik was nog niet aan plaatsen toegekomen.

Groetjes,

Willemijn

• Willemijn

En de teddybeer is ook klaar! Dus die gaat binnenkort ook naar hem toe.

Op het moment ben ik weer even aan het knuffels haken in plaats van borduren.

Groetjes,

Willemijn