Private Message (PM) aan gebruikers oude prikbord (inhoud in dit bericht)

• Splinter

Het Startpagina team heeft een PM gezonden aan alle gebruikers van alle prikborden.

Bericht kon ikzelf niet lezen, maar onderstaand de inhoud (jullie op zich allemaal al bekend gezien jullie al hier actief zijn).

Uitleg van Startpagina team:

Dit is volgens ons een mooi moment om alle (oude) prikbordgebruikers middels een privébericht te informeren. In dit bericht staat beschreven dat de oude prikborden allemaal vanaf afgelopen 1 oktober zijn afgesloten en dat het niet meer mogelijk is om berichten te plaatsen. Tevens staat in het bericht dat we nieuwe fora hebben en een pagina waar alle fora op alfabetische volgorde te vinden zijn. Op deze manier proberen we oude gebruikers nog een laatste duwtje in de rug te geven om de nieuwe fora te gaan gebruiken. Mocht je een vraag erover krijgen, dan weet je nu wat er bedoeld wordt.

Ikzelf vind het vooral verwarrend dat via PMs op oude prikbord gebruikers worden geïnformeerd bij forums die feitelijk niet meer actief zijn (de borduren club was al goed geïnformeerd, gebruikers van andere prikborden misschien niet).

Met vriendelijke groeten,

Splinter

Splinter

beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

• Splinter

Misschien had je op het oude prikbord moeten inloggen (met je oude gegevens daar) om het bericht te kunnen lezen.

Maar als je de link klikt kreeg je meteen een error, dus dat inloggen zullen velen niet doen. Bericht op deze manier lijkt me dus z'n doel voorbij schieten (en dus eigenlijk wel een beetje SP-AM achtig)

Splinter

beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

• Binta

Ik heb dit mailtje ook gehad, mijn oude pagina heb ik nog bij favorieten staan en hopelijk kan dit ook zo blijven. Is wel prettig om iets op te zoeken en nog priveberichten te kunnen lezen.

Deze functie mis ik hier wel moet ik zeggen…maar ja, een mens kan nu eenmaal niet alles hebben, he ;) 

grtjs, Binta

• Splinter

Het is erg onduidelijk hoelang de oude prikborden nog online zullen staan (vermoedelijk nog wel maanden tot misschien zelfs jaren), en tot wanneer gebruikers nog bij (oude) privéberichten kunnen. Ik heb niet geprobeerd of je nog een nieuw privébericht via het prikbord zou kunnen sturen (of dat alleen Startpagina dat nog kan).

Splinter