Afscheid van het borduren prikbord

• Mijna

Hallo allemaal,

Terwijl ik de berichtkop tikte ging er best wel veel door me heen.

10 jaar of langer geleden woonde ik hier voor wat jaartjes net geen dag en nacht.

Tijden en omstandigheden zijn veranderd en kom ik hier niet zo vaak meer.

Een prikbord met goede en minder leuke tijden maar nu bijna definitief opgeheven.

Enerzijds jammer dat Startpagina voor een nieuw forum heeft gekozen.

Aan de andere kant: Ga met de tijd mee,

Mijna

• Binta

Mijna ,

Ik heb begrepen dat het omzetten van prikbord toch nog even uitgesteld is…tenminste van de andere prikborden…

Dus veronderstel van dit ook …

Groetjes Binta

• Splinter

Beste Binta,

We zijn al omgezet. De meeste activiteit vindt op het forum plaats: https://borduren.startpagina.nl/forum/144/

De reden dat dit prikbord nog open staat was eigenlijk om de laatste losse draadjes netjes te laten aflopen. Niet om nieuwe onderwerpen te starten,

Overigens geen moeite met het mooie persoonlijke afscheid van Mijna van dit prikbord hier.

Groetjes,

Splinter

• Binta

;) Splinter…

Ik ben al aangemeld op het andere forum ,

Groetjes, Binta

• Joel_ma

Ook ik heb hier jaren gezeten, niet veel gepost… maar toch.

Het nieuwe concept is niet mijn ding dus ik stop er ook mee,

Joel

• JannieV

Volgens mij is dit de dood van de prikborden.

Jammer!!!! Alle lol is er zo vanaf.

• Dora

Het was al niet meer zo druk op dit prikbord en als iedereen wegblijft van het nieuwe prikbord is de lol er daar gauw af. Heb zelf niet veel moeite met het nieuwe prikbord. Er zijn inderdaad dingen die anders zijn. Aan de ene kant is het jammer dat we geen priveberichten meer kunnen sturen, aan de andere kant is het een voordeel. Je hebt dan geen berichtjes van onbekenden die je om een kopie van een patroon vragen.

• Binta

Dora,

Die berichten met vragen om patroon kun je gewoon negeren , he ;).

groeten,

Binta

• Dora

Weet ik Binta. Maar je kreeg een mailtje dat er een priveberichtje was, dus moest je naar priveberichten om de inhoud te bekijken en dan las je:

Graag patroon sturen naar ….. of zo iets. Ook wel hele aardige berichtjes hoor, maar toch vond ik het soms erg vervelend.