bloemlezing van Maria van Scharrenburg

• ria peters

Voor een kennis zoek ik het patroon van de bloemlezing van Maria van Starrenburg. Ze heeft wel het pakket en het garen maar is het patroon kwijt. Het is een herrinering aan haar broer. Wie kan haar helpen.

• Splinter

Vraag het ook eens op https://borduren.startpagina.nl/forum/144/

daar vindt nu meer activiteit plaats.

Mvg, Splinter

• ria peters

Ik krijg bij deze pagina dat het een onveilige pagina is . Hoop dat u mij daar meer over kan vertellen

• Splinter

Het is geen onveilige pagina. Alleen iPhones, tablets e.d. melden dat bepaalde certificaten verouderd zijn.

Dat is op zich geen probleem, maar geeft wel waarschuwingen (die in dit geval wat overdreven zijn).

Via een PC (Internet Explorer, Firefox) worden deze meldingen meestal niet gegeven.

Mvg, Splinter

• betty wieringa

goedemiddag, bijna heb ik het patroon van "diner' van Maria van Scharrenburg af. toen ik dit pakket heb gekocht, heb ik volgens mij ook een ander soortgelijk pakket gezien, met als onderwerp, door de tuin soep (ofzo). is dit bij iemand van jullie bekend?

• Mijna

Ik geloof niet dat ik “Bloemlezing” in huis heb maar zal aan je denken als ik het tegen zou komen.

Of is je probleem ondertussen opgelost?

• Mijna

Ja, die is mij bekend.

Werd dit pakket niet onlangs op Marktplaats aangeboden? Of was het toch diner?

Er is kans dat in mijn regio het pakket nog in een handwerkwinkel hangt.

Ik wil een poging voor je wagen.

Reageer je even via het nieuwe borduurforum?