deel 6 SAL Françoise is er

• Dora

Heb dit ook op het nieuwe prikbord geplaatst. Maar omdat niet iedereen daar al kan inloggen plaats ik het ook nog maar even hier.

Deel 6 staat op de site http://www.tresorsdeboitesacouture.fr/marquoir-francoise-6/

Denk niet dat ik veel op het nieuwe prikbord zal komen. Vind het erg onrustig met die herhalingen (quoten?)van de berichtjes .

• Splinter

Dora Schreef:

——————————————————-

> Heb dit ook op het nieuwe prikbord geplaatst. Maar

> omdat niet iedereen daar al kan inloggen plaats ik

> het ook nog maar even hier.

Het forum is net zoals dit prikbord openbaar. Je hoeft dus niet ingelogd te zijn om berichten te kunnen lezen.

- Splinter

• Tonny

Dank je, Dora.

Jij blijft dus voorlopig nog stug hier posten.. :P

Op het nieuwe prikbord mis ik dat je eerst een ‘kopje’ hebt, waar je je onderwerp schrijft. En ook dat je daarop dan kunt reageren zonder quote, zodat het duidelijk is waarop je reactie slaat.

• Dora

Ja Tonny dat mis ik dus ook. Op het breiprikbord is dat wel het geval. Daar is het niet onderverdeeld in rubrieken. Vind ik veel prettiger.

• Splinter

Ik heb al vaker aangegeven dat het ook een mogelijkheid is om het net zo te doen als het huidige prikbord cq. forum van breien.

Alleen wordt dan de rubricering kwijtgeraakt.

Als velen de wens hebben om via ‘nieuw topic’ (op de voorpagina van het forum) steeds een eigen onderwerp aan te maken, dan gaan we dat gewoon doen.

- Splinter

• Dora

Splinter, kun je de rubrieken praathoekje en te koop ook vastzetten zodat die rubrieken bovenaan blijven staan en de mensen daar hun “ei” kwijt kunnen.

Dan kunnen we de rest net zo als op het breiforum doen.

• Splinter

Nee, helaas kan e.e.a. niet vastgezet worden.

En ik durf niet te voorspellen in hoeverre het forum nog verder ontwikkeling krijgt in deze…

Wat ik als 1e vorm heb opgezet is als idee mbt overzicht (omdat op dit prikbord alles door elkaar loopt).

Helaas kan op het forum niet onder een ‘rubriek’ steeds een ‘nieuw topic’ (nog) gemaakt worden. Dat zou handig zijn (maar is er niet, en ik betwijfel of het komt).

- Splinter