Nieuwe forum = gestart | SVP hier geen nieuwe berichten meer

• Splinter

Beste allen,

Het nieuwe forum ter vervanging van dit prikbord is gestart: https://borduren.startpagina.nl/forum/144/

Het zal voor iedereen even wennen zijn. Om te posten moet je een geregistreerde gebruiker zijn.

(Dat laatste is misschien onhandig maar kan ook zeer positief zijn t.b.v. vreemde / reclame berichten. Registratie op 1 Startpagina forum is voldoende voor toegang op andere Startpagina fora.)

Graag het nieuwe forum gebruiken voor nieuwe berichten.

Dit prikbord zal over enige tijd alleen nog in te zien zijn.

- Splinter

• Dora

Ik heb nu een tijdje meegelezen maar ik vind het maar een rommelig geheel. Hier op het oude prikbord komen de berichten keurig onder elkaar. Op het nieuwe prikbord kan ik er kop nog staart aan vinden. Denk dat ik het maar voor gezien houd.

• Splinter

Het verschil zoals het forum nu is opgezet, is dat alles in rubrieken is onderverdeeld.

Hier staat daarentegen alles rommelig door elkaar (O.T. / Freebies / borduurwerk / etc.), maar is de meest recente post wel direct te vinden.

Deze structuur met alles door elkaar en nieuwste bovenaan kan ook aangebracht worden op het forum (zie: https://politie.startpagina.nl/forum/37/), maar dan verdwijnt de indeling in rubrieken en de bijbehorende overzichtelijkheid.

Overigens staan op het borduren forum de recentst vernieuwde rubrieken bovenaan, met daarbij de recentste berichten daarbinnen op het hoogste paginanummer. Dus is het een kwestie van hoogste nummer op de voorpagina klikken in de rubriek van interesse.

- Splinter

• Mijna

Ik ben uiteindelijk net even binnen het nieuwe forum geweest en zal vanaf vandaag nog enkel daar posten.

Ik heb wel een vraag: is het niet mogelijk om een sticky op het nieuwe forum te maken vwb freebees?

1 post en alle freebees bijelkaar? Dit voor wie een freebee zoekt? Het scheelt in het aantal posten; je leest lijkt

mij (die vrijwel niets met freebees doet) sneller bij.

Anders zou het wellicht een optie kunnen zijn om een nieuw bericht met iplv OT: maar FREEBEE: te beginnen?

Het is maar een idee.

• Splinter

Hallo Mijna,

Fijn dat het gelukt is op het forum binnen te komen!

Wat de Sticky betreft: je mag proberen zo'n bericht als Sticky aan te maken. Ik vind dat wel OK.

Mocht het niet lukken: laat even weten (als Pb hier of via normale post op het forum).

Veel plezier,

Splinter