Weer goed!

• Alice

Hallo allemaal,

Na ruim een jaar ziek te zijn geweest, heeft mijn leven de afgelopen maanden wendingen gemaakt die mij heel blij maken. Het gaat weer heel goed met me; ik heb een nieuwe baan gevonden waar ik heel blij mee ben. Om in aanmerking te komen voor die baan moest ik in 2 maanden tijd mijn rijbewijs halen en dat is gelukt (en dat in 1 keer)!!!!!!!!!! Ik heb afgelopen donderdag op het gemeentehuis mijn rijbewijs opgehaald, ik ben zo blij! Sinds 1 april ben ik al aan het werk, maar nu heb ik dan ook een aanstelling gekregen. In deze auto ga ik in de rondte rijden, geen chique auto, maar ik ben er onwijs blij mee!

Je bent nooit te oud om het roer om te gooien dus! Nadeel van dit alles is dat ik een paar maanden niet of maar heel weinig toe ben gekomen aan borduren. Nu er weer een beetje rust in de tent is, heb ik het weer opgepakt. Het is niet veel, want het moet nu naast een fulltime baan gebeuren, maar ik ben in ieder geval een beetje opgeschoten. Deze ben ik voor een vriendin aan het maken.

Leuk om weer hier te zijn en te zien wat jullie allemaal aan het doen zijn.

Groetjes, Alice

• Joke

Wat goed van je, heel veel succes

• Splinter

Dat zijn inderdaad nog eens -positieve- veranderingen!

Heel veel succes,

Splinter

PS Het borduurwerk ziet er ook prima uit

• Tina H

Dat is allemaal heel prettig voor je.

Veel succes met je nieuwe werk en je hobby.

Groetje

• Binta

Hartelijk gefeliciteerd, wat een goed nieuws >:D<

geweldig Alice,

Lieve groetjes BInta

• Ester-oma-pi-jo-ti

heel veel sukses met alles wat je gaat ondernemen

• Sylvie Patricia

Van harte gefeliciteerd knap hoor.

Heel veel succes met je nieuwe baan en rijd lekker rond in je prachtige auto.

Je bent een kanjer Alice. (tu)

• Annabel

Alice,

Proficiat heel veel geluk en voorspoed gewenst

Groet Annabel

• Dora

Wat fijn voor je. Succes met je nieuwe baan en geniet van je auto.

• Mijna

Ik heb afgelopen maanden vaak aan je gedacht, ik miste je.

Ik vroeg me af hoe het met je mooie borduurwerken was die je half april af wilde hebben of heb ik iets gemist?

Zo zie je maar dat je nooit de moed op moet geven. Alles positief moet blijven benaderen.

Je tuut doet me denken aan mijn helaas onlangs overleden “gele kanarie” zoals wij die noemden.

Ik doe het nu met een witte.

Alle goeds voor je nieuwe toekomst,

Mijna