efteling pakket oude versie

• Shan

hoi mede borduurster,

Ik heb zojuist mijn enorm efteling pakket opengemaakt.

Naast de 3 keurige garenkaarten (119 kleuren?)zit er nog een flinke bundel garen bij zonder kaart, uiteinde met een blauw plakband aan elkaar geplakt.

heeft iemand ervaring mee met deze pakket?

waar hoort deze garen bij? er zit namelijk in de bundel meerdere kleuren in! Ik kom het niet uit:(

goede avond, Shan

• jochrimar

In die bundel zit een aantal kleuren dat ook in de kaarten zit. Hier is echter zoveel van, dat het niet in de kaart past en daarom doen ze het er apart bij, in een bundel.

Je moet het garen uit de bundel dus even vergelijken met het garen in de kaarten.

Ik zou er dan een papiertje aan vast maken, met het symbool dat bij deze kleur hoort.

Ik hoop, dat het duidelijk is.

• Shan

bedankt voor het meedenken!

Ik heb ook zoiets in gedachte!

ik heb ervaring met andere pakketten dat ze extra garen apart bundelen niet in de kaart. Maar nooit zoveel kleuren in een extra bundel…

Ik ga vanmiddag hard aan puzzelen bij goede daglicht. het zit namelijk meerdere soorten kleur groen in:)

Heeft u deze pakket ook geborduurd?

• jochrimar

Ik heb hem op mijn “to do” lijstje staan :)

• Mijna

September/oktober hoop ik weer met Efteling verder te gaan.

Borduurmaatjes welkom, tot zo ver was ik gekomen:

http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/2012/08/mijna-thea-gouverneur-efteling.html

• Shan

Mijna, super leuk!

Ik heb alleen de pakket borduurklaar gemaakt o.a. alle garen op de kaart gezet. Hopelijk kan ik beginnen in de zomervakantie:)