gezocht: dimple designs/terrence nolan

• Shan

hallo mede borduurster,

Ik ben op zoek naar origineel patroon van Terrence Nolan/ The enchantment of winter.Het is een prachtig patroon van farberge egg/St. Petersburg.

Wie heeft voor mij een origineel patroon ter overname? Of weet iemand waar ik het patroon kan bestellen?

bij voorbaat dank, Shan

• mirjam5787

Dimple Designs bestaat al enkele jaren niet meer helaas. Je zult het patroon dus bij toeval tegen moeten komen. Probeer het op MP of Ebay.

• jochrimar

Ik heb wel het originele patroon voor je (nieuw) van Dimples - Terrence P. Nolan - Alexandra's dream.

• mirjam5787

Jochrimar, als Shan geen interesse heeft dan heb ik dat wel. Zou je mij een pb willen sturen? Ik kan jou zo geen pb sturen.

• Shan

hoi jochrimar,

super! kunt u met mij contact opnemen voor verdere details? onder je bericht staat geen optie voor prive reageren?

het is inderdaad moeilijk te verkrijgen in Nederland:)

Bedankt iedereen voor het meedenken!

• jochrimar

Hallo Shan,

e-mailadres: jochrimar@hotmail.com

• Mijna

Ebay in de gaten houden is mijn advies.

Ik begrijp dat dit een gelimiteerde uitgave was?

Hier staat een patroon in de aanbieding. Weliswaar op enkel verzenden binnen USA:

http://www.ebay.com/itm/The-Enchantment-of-Winter-Chart-/201074664466?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ed0fbe412

Mailen en vragen of ze een uitzondering willen maken? Nee heb je en ja kun je misschien krijgen.

Je hebt geen vrienden in US waar je eventueel postadres van zou kunnen gebruiken?

• Shan

@jochrimar: ik heb u een email gestuurd.

@mijna: bedankt voor het meedenken. ik ga zeker even proberen! Helaas geen vrienden in US.