Lanarte Cats abc

• Ella100

Hallo medeborduursters,

Ik ben op zoek naar het borduurpakketje met de letter E van Lanarte's Cats abc.

Thuis heb ik een magazine van Lanarte, (nr. 6 met “Les Fleurs”op de voorkant), daarin worden de letters in kruissteek geborduurd.

Maar als ik de letter E als pakketje bij Creadrecht wil bestellen dan wordt de letter in platsteek geborduurd.

Wie weet waar ik dit pakketje, ik denk nr. 33797, kan bestellen, waar zowel de poes maar ook de letter in KRUISSTEEK wordt geborduurd?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes, Ella

• Janke

Waar kan ik je bereiken

• riky

janke welke katten zijn het ken ze alleen met platsteek gr riky

• Janke

het zijn telpatronen Riky

• Mijna

Volgens mij worden alle letters in deze serie in platsteek geborduurd. Ongeacht of je voor rose of blauwe versie zou kiezen; het complete ABC of de losse letters.

Aardige miskleun van Lanarte destijds als de foto een voorbeeld van kruissteken zou geven.

Ik zal de catalogus er eens op nazien.

• riky

mijna na mijn weten ook ik ken geen andere abc katten gr riky

• Janke

mail me maar Riky kan ik het je laten zien ik heb hem in het blauw gemaakt

• riky

heb geen mailadres gr riky

• Janke

Vraag Mijna even die heeft het ik kan niet inloggen

• Mijna

Eindelijk bewuste catalogus gevonden.

Het ziet er idd naar uit dat het voor beeld van de roze letter E in kruissteek geborduurd is en het grote (blauwe) ABC in stiksteek:

http://i61.tinypic.com/2a9b3uh.jpg

Janke stuurde me foto's van haar borduurwerk. Zij verving de platsteken door kruissteken:

Letter E heb ik niet in huis, wel een andere roze letter.

Kleur van de letters maakt overigens niets uit. Er is zowel rose, groen als blauw garen bijgevoegd zodat je

kunt kiezen voor welke kleur je wilt gaan.

Letter moet idd in platsteek geborduurd worden - zo is ook het voorbeeld bij mijn letter.

Persoonlijk denk ik dat je in dit geval voor platsteken moet gaan omdat je anders kleureffect zult gaan verliezen.