gezocht...borduurboek

• Binta

Misschien is er iemand die mij kan helpen…

Ik zoek een borduurboek met allemaal en ALLEEN maar Abc's ….maar dan ook in vreemde talen zoals het hebreeuws, arabisch, russisch en dergelijke en het is een vrij dun boek, dus niet het lijvige 207 bladzijden tellende boek van Valerie Lejeune “Le livre des Lettres”.

Ik had dit boekje een tijd geleden bij Naald en draad in mijn handen….maar spijtig genoeg heb ik het toen niet gekocht.

En ja, berouw komt na de zonde :(.

Dus als er iemand is die toevallig weet hoe dit boek heet of weet waar dit nog te verkrijgen is dan hoor ik het graag.

groetjes , Binta

• h tollemaar wissink

hallo ik heb ook borduurpatronen te koop en ook borduurbladeren te koop.

• Foxy50

Hallo, Binta,

Staat het gezochte boekje niet op hun website of te koop in de webshop (een stukje naar beneden scrollen)? Misschien kun je ook rechtstreeks contact met hen opnemen. Wellicht weten zij welk boekje je bedoelt.

http://www.naaldendraad.com/index.php?id=23

Succes!

Nel

• Binta

Hallo Nel,

Ik heb contact gehad met Sabine en zij dacht dat het ging om het boek van Valerie Lejeune, deel twee, maar ik ben er voor 99, 99% zeker van dat het dit boek niet is.

Want ik heb het boek een hele tijd geleden in mijn handen gehad ( en dom genoeg toen niet gekocht) en dat boek was helemaal niet zo dik.

Het boek van Valerie Lejeune is 207 bladzijden dik…dus vandaar mijn sterke twijfel….

groetjes, Binta