borduurpakket Nouvelle 12105 - een julidag op het land

• Hilde de Geus

Hallo,

Bij toeval kwam ik dit forum tegen en misschien kan iemand mij helpen;

Ik ben een fervent borduurster en al jaren bezig om de serie schoolplaten van Cornelis Jetses, uitgebracht door Nouvelle te borduren.

Ze zijn allemaal af, maar ik mis nog het pakket 'een julidag op het land' - een afbeelding met veel geel erin. Via aan hele oude catalogus weet ik ook het artikelnummer en dat is: 12105

Het pakket is al jaren uit de handel, maar misschien heeft iemand van jullie nog een origineel pakket/patroon liggen dat je nog kwijt wil? Ik ben dus niet opzoek naar een ‘gratis’ patroon en ik wil er ook netjes voor betalen.

Dan hoop ik eindelijk de serie compleet te kunnen krijgen!

Alvast dank je wel voor het lezen!

Groetjes,

Hilde de Geus

• jennewil

Hallo Hilde,

Op de site van Creadrecht staat een pakket van Le Suh :een julidag op het land en het nummer is 012105.

Ik hoop dat dit het pakket is wat je bedoelt.

Groetjes, Jennewil

• Hilde de Geus

Hallo Jennewil,

Bedankt voor je reactie!

Op zoekmachine kwam ik het pakket op deze site ook tegen, maar zodra je de pagina ververst staat het pakket er niet meer op.

Een mailtje had ik al gestuurd, een antwoord nog niet gekregen.

Maar erg bedank voor het meekijken!

Groetjes,

Hilde

• jennewil

Hallo Hilde,

je zou ook nog een mailtje kunnen sturen aan de site van : borduurpakketten.nl, dit is de winkel van Pool uit Elburg.

Deze mensen doen hun uiterste best om iemand tevreden te stellen.

Ik heb hier hele goede ervaringen mee.

Groetjes, Jennewil

• hinke s

mijn schoonzus heeft hem gemaakt zal vragen of ze het patroon nog heeft dan hoor je het wel

gr hinke