nachtwacht

• truitje2@hotmail.com

Mijn tante van 84 jaar is begonnen met de nachtwacht borduren.Toen ik bij haar kwam ontdekte ik dat zij niet het hele patroon bezit.

Ik vroeg waar is de rest dit is nog niet eens het halve patroon.Dit weet ze niet meer . ik ben gaan zoeken maar doe de ontdekking dat ik voor haar

het totaal pakket weer moet kopen ze kunnen mij niet alleen aan een patroon helpen.Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar om 80 euro te vragen

voor een nieuw pakket. ook omdat ik het raar vind zij heeft verder alles.Help haar A.U.B.

• bolletje

Wat sneu allemaal. Maar ik vrees dat er niets anders op zit dan toch weer een pakket kopen.

Hier http://www.dehobbyist.nl/product_info.php?pName=borduurpakket-de-nachtwacht heb ik er een gevonden voor bijna 59 euro.

Als zij het geborduurd heeft, kan ze het originele patroon met garens en stof verkopen en vallen achteraf de kosten mee.

• eline

plaats eens een oproepje op marktplaats of bij borduurclubs,

wie weet heeft iemand het patroon nog liggen voor je

eline

• hinke s

ik heb het vorige week op marktplaats gezien

gr hinke

• corrie

Ik ben de nachtwacht aan borduren van 53 bij 43 maar ben de linkerhelft kwijt is er iemand die dat meschien voor mij heeft.

Alvast bedankt.

groetjes Corrie.