stil

• Tina H

Hallo Allemaal.

Het is zo stil hier op het prikbord dat ik het maar probeer te doorbreken.

Zoveel heb ik ook niet te vermelden hoor.

Mijn randje per week gaat lekker.

Ik borduur met de kleurtjes die ik in huis heb en dat zijn er veel.

Mooi Aida bandstof van 20 cm breed voor gekocht.

In het weekend heb ik de klos besteld voor mijn randje per week.

Verder borduur ik nog een groot werk met XX garen uit het borduurblad.

Het is het patroon Walking in de Wood.

Het was een probeersel maar het garen werkt heel prettig.

Het patroon vind ik moeilijk omdat de kleuren erg op elkaar lijken.

Geen werk waarbij je je concentratie moet laten verslappen want dan wordt het achteruit borduren.

Nou zover staat het met mijn borduurwerk.

groetjes

• Dora

Er zijn inderdaad niet veel borduurster die nog op het prikbord komen.

Ik heb er ook aan gedacht om ‘de pijp maar aan Maarten te geven’ .

Voorlopig blijf ik nog. Zie na de zomervakantie wel wat ik doe.

• Binta

Ik ben ook bezig met de RPW, 2 stuks en dan nog een patroon van Gigi Ries (een sampler).

Daarbij veel bezig met mijn twee britten (kater en poes van 10 maanden) en woensdag vertrek ik voor een weekje naar Marrakech.

Groetjes, Binta

• Ester-oma-pi-jo-ti

ik ben nog bezig met de randjeslap

en met de pas opgestarte sneeuwmannenlap

en de dear Jane..dus drukkie druk daarmee..

idd is het hier rustig…

• Lieny

Ik kom eigenlijk ook te weinig zal ook eens proberen vaker te reageren.

Het zou wel erg jammer zijn Dora als we jou niet meer zien.

Je bent lekker bezig Tina,het garen ken ik niet,het is van Borduurblad of niet?

Ester ben je ook aan de Dear Jane begonnen?In welke kleuren als ik vragen mag?

Binta een hele fijne vakantie alvast

groetjes,Lieny

• Mitchy67

Ik heb al weken niets geborduurd en komende weken zal er ook niets van komen omdat ik volgende maand aan mijn duim geopereerd wordt.

• Foxy50

Het is niet alleen stil op dit prikbord, ook op de prikborden breien en quilten zijn er af en toe periodes dat daar weinig te beleven valt.

Iemand opperde dat het misschien ook wel komt omdat vaker van facebook gebruik wordt gemaakt en sommige handwerksters hebben ook een eigen blog, Tja, en als je dat allemaal ook moet bijhouden of lezen…

De drempel voor Facebook is voor mij op dit moment te hoog, dus kijk ik wel regelmatig op dit prikbord.

In vakantieperiodes zal het ook wel een stuk rustiger zijn dan normaal. Als ik me niet vergis hadden verschillende regio's de afgelopen weken voorjaars-/krokusvakantie.

Ik hoop dat het weer een beetje aantrekt, want het zou zonde zijn als het prikbord zou verdwijnen wegens gebrek aan bijdragen/belangstelling.

Zelf ben ik begonnen met ‘Sweet pea’, een ontwerp van House Mouse Designs. Een klein borduurtje, maar ja, ik vind quilten ook erg leuk en daar ligt nu even mijn prioriteit.

Als het borduurwerk af is, laat ik het hier uiteraard zien, maar waarschijnlijk niet vandaag of morgen!

Groetjes,

Nel

• jennewil

Ook ik heb schuld aan een stil prikbord, het haken neemt veel van mijn tijd in beslag en er staat een film op de harde schijf die nog geknipt en geplakt moet worden.

Van drie uur film moet het naar een half uur gebracht worden en dan nog tekst en muziek eronder dus van borduren komt weinig.

Maar het ligt onder handbereik.

En Dora, niet stoppen met je berichtjes en blijf aub je werken laten zien want wij genieten er allemaal van.

Groetjes, Jennewil

• karin

net als heel veel anderen ben ik bezig met RPW, daarnaast druk bezig met 99 bierflesjes, leuk patroon voor mijn zoon, en veel gemaakt voor mijn kleindochter in Miami, die we volgende maand gaan bezoeken.

Dus ik borduur wel veel, maar breng ook veel tijd door op Facebook, waar ik altijd (gelukkig) Dora's mooie creaties kan zien.

Op dit moment vind ik Facebook gezelliger dan hier helaas, misschien verandert het hier nog wel.

gr. Karin

• Mijna

Mooi weer, lekker zonnetje, een ander leven?

Wandelen, fietsen en bovenal stof wegwerken.

Borduren staat op een laag pitje, ook ik heb andere naalden in huis.

Zoals het nu is laat ik RpW schieten.