Borduurpatronenoverzicht

• Foxy50

Goedenavond, allemaal,

In mijn ‘honger’ naar mooie/leuke borduurpatronen heb ik de laatste weken heel wat keren internet afgestruind en in die periode ruim 500 patronen (gratis of tegen betaling) verzameld. De links heb ik in een Word-document gezet en gerangschikt naar onderwerp/thema, zodat je, als je iets zoekt, een patroon direct op onderwerp kunt vinden. Ik heb hier zoveel plezier aan beleefd, dat ik dit document graag met jullie wil delen.

Het is gratis en de enige voorwaarde is dat je Word op je computer hebt staan. Ben je geïnteresseerd? Kijk dan even op de borduren paginamarkt en reageer door een mailtje te sturen. Het overzicht kan ik je dan als bijlage toesturen.

Groetjes,

Nel

• Splinter

Ik begrijp niet waarom de inhoud van een Word-document niet gewoon hier in het topic geplaatst kan worden.

In Word: Ctrl-A, dan Ctrl-C (copy)

Dan hier: Ctrl-V (plakken / paste)

En klaar.

- Splinter

• Foxy50

Goedenavond, Splinter,

Ik wist niet of dat toegestaan was, dus heb ik het zo opgelost.

Bovendien stel ik prijs op persoonlijk contact met degenen die voor dit Word-document belangstelling hebben.

Deze oplossing werkt in ieder geval, want ik heb de eerste enthousiaste reacties al binnen!

Groetjes,

Nel

• maria

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vlinderborduurpatroon!

Ik weet niet hoe het werkt maar ik stuur je deze mail, misschien kun je uitleggen als er meer nodig is??

Groet,

Maria

• Foxy50

Hallo, Maria,

Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd met het Word-document en daarop staan zeker een aantal sites/downloads met vlinders!

Groetjes,

Nel