Nieuwe werken en Regal tiger ingelijst (foto's)

• Alice

Hallo allemaal,

De Regal tiger is ingelijst. Het lukte me niet om het goed op de foto te krijgen met het glas er in. Voor de foto heb ik het glas er dus even uitgehaald. Ik ben blij dat ik voor een passpartou heb gekozen (dank voor jullie advies!).

Ik ben met de borduurwerken voor de laatste 2 vriendinnen van de groep begonnen. Asian Beauty gaat even in de rust…. Op 10 april komen we met de vriendinnengroep bij elkaar en ik wil ze dan eigenlijk alle vier af hebben. Ambitieus, maar ik ga het proberen.

Voor vriendin nummer 3 maak ik “In His hands”. Omdat zij een vogelliefhebber is leek dit me een goede keus.

Zo moet het worden

en zover ben ik nu.

Voor de 4e en laatste vriendin, die een echte dame is, maak ik Victorian elegance.

Zo moet het worden

en zover ben ik nu

Genoeg te doen dus voorlopig!!!

Groetjes, Alice

• Petra

wat 'n prachtige werkstukken ..

..en je tijger is een écht PRONKSTUK geworden..

mooi gemaakt Alice (tu) !!

groetjes, Petra

• Foxy50

Wow, Alice, wat toon jij een lef met al die grote borduurprojecten tegelijk.

Wel heel mooi, hoor, en die tijger is supermooi ingelijst, prachtig!

Groetjes,

Nel

• Dora

Wat is de tijger prachtig geworden.

De andere twee borduurwerken zijn ook heel erg mooi. Hoop voor je dat er niet teveel stiksteken in zitten. Zet hem op!~!!

• Ester-oma-pi-jo-ti

mooie werken stuk voor stuk maak jij

• Alice

Dank je wel Dora.

In de “Victorian elegance” zitten niet veel stiksteken, maar in “in His hands” des te meer. Het wordt spannend of ik het afkrijg voor 10 april….. Duim maar voor me.

• Tonny

Alice, je tijger is echt prachtig geworden met lijst en passe-partout. Je werken in wording worden ook mooi. Maar is het nog wel een hobby of een race tegen de klok? (:D

• Ria uit Almere

Mooi werk allemaal

• Alice

O zeker is het een hobby! Ik ga het proberen, maar ga er niet over in de stress liggen. Als het niet lukt, dan niet, het moet wel leuk blijven!

• Annelies van D

De tijger is prachtig ingelijst, komt heel mooi tot z'n recht zo!

De andere projecten worden ook schitterend, werk aan de winkel als je ze allebei binnen 2 maanden af wil hebben, succes!