mijn randjes

• gekeverm

ik ben er helemaal blij mee, nu weer verder met de zoom en de Serengeti Mandala( foto op mijn blog)

groetjes

Geke

• Binta

Super al die randjes, ik ben begonnen met deze van gisteren maar 't schiet niet op, vermoeide ogen :(….morgen maar verder doen, he.

groetjes, Binta

• Ester-oma-pi-jo-ti

ook mijn randjes tot zover…

• Martine

Hallo iedereen,

Ik heb mijn band in bestelling, download elke week de patroontjes en zal pas tijdens mijn vakantie in het Zuiden, starten met borduren. Kwestie van al te veel onder handen te hebben. Als ik het materiaal heb, zal ik hiervan een foto plaatsen.

Groetjes en iedereen nog een fijne zondagnamiddag gewenst

Martine

• Binta

Hallo Martine…..

Ben je dan toch gevallen voor de randjes;)…is ook leuk voor in de vakantie, he.

grtjs Binta

• Alice

Hallo Geke,

Origineel met dat opengewerkte randje, heel mooi!

Groetjes, Alice

• Martine

Hallo Binta,

Ja, maar niet nu. Tijdens de vakantie in het Zuiden, dan moet een mens toch iets om handen hebben. Liefst iets niet te moeilijk, want nadenken en tellen tijdens de vakantie, dat kan echt niet :)

Ik zou wel willen gaan voor rood, of eventueel heel zachte naturel tinten, of een verloop garen. Daar ben ik nog niet uit.

Het klosje zal mijn man wel voor me maken. Hij heeft hier een draaibank, dus dat gaat hem zeker lukken. Alleen hij weet het nog niet dat hij dat zal moeten maken X(

Groetjes en een fijne (borduur)dag gewenst

Martine

• Dora

Wordt heel mooi.