vraagaan mijna

• hanna

Mijna, mijn vriendin kwam vanmorgen langs om mij iets te laten zien. Wat was het geval, zij heeft in een winkel waar van alles en nog wat te koop is een borduurpakket gekocht voor 3 euro. Hierin zit een heel grote lap aidagaas,(waarvoor je hee; graag die drie euro betaalt), een telpatroon (maar een gekleurdde die voor ons heel moeilijk is te lezen) maar ook alle strengen borduurgaren die hiervoor nodig zijn.

En nu mijn vraaag: het is duidelijk DMC garen, de nummers van dmc staan er ook op, maar het wordt BMC genoemd. Ik vermoed dat dit uit china of japan komt, weet jij hier iets van?

Alsnog is de prijs van 3 euro een lachertje voor al dit materiaal.

Graag jouw reactie hierop.

Groeten van Hanna.

• Mijna

Haha, die Hanna. Wil je mijn reactie op een ongezien pakket?

Japan zou lijkt me goed spul kunnen leveren - China niet.

Je mag me foto's bezorgen:https://www.blogger.com/profile/06138749595022433507

dan kan ik misschien wel meer zien.

Chinezen maken ook DMC na; zelf zal ik niet snel garen van onbekende verkopers kopen.

Stel dat je vriendin gaat borduren en het garen gaat verkleuren?

Vandaag de dag worden ook via Marktplaats Chinese pakketten aangeboden.

Zoek naar en op buitenlandse verkoop sites; veelal worden ze voor een appel en een ei

naar je huis adres gezonden.

• hanna

Ik ben misschien een beetje naief Mijna, maar zouden ze dan ook de papieren wikkels namaken, deze zijn identiek aan de wikkels van mijn DMC.

Ik zal morgen aan mijn Japanse schoondochter vragen of het chinees of japans is, ik zie het verschil in de tekens niet.

Groeten van Hanna.

• Mijna

Hanna, er word zo heel erg veel nagemaakt.

JanitaM waarschuwde ons destijds al.