Katharina
Heb je het eerste deel van het patroon al ????
Ik hoor het graag via een PB.
Lona
Ik weet het, ik ben Katharina (die liever borduurt dan aan het web hangt) niet.
Ze heeft me afgelopen dagen (weekend?) laten weten dat ze het patroon
ontvangen heeft (nadat ik voor haar gemaild had).
Wees aub voorzichtig het het posten van dit soort berichtjes.
Ook op deze patronen rusten rechten - maak je hobby niet kapot.
Verschillende ontwerpers zijn al gestopt, verder is de kans groot
dat ze geen gratis patronen meer ontwerpen.
Heeft iemand een probleem met een patroon wil ik wel als je het zelf niet
machtig bent voor betrokkene mailen. Nee heb je en ja kun je krijgen.
Ook met oude freebies is mijn eigen ervaring. Laten we de ontwerpers
die we nog hebben koesteren.
http://www.annickabrial.com/pages/copyright-et-droit-d-auteur.html
Tekeningen, specificaties, en specificaties in de semi-kits of complete kits of andere roosters op de site aangeboden Designs Annick Abrial zijn uitsluitend bedoeld voor persoonlijk gebruik.
Door het kopen van mijn modellen, zodat u overeen om het persoonlijk gebruik.
Copyright betekent voor de auteur het exclusieve recht om zijn tekeningen te exploiteren. Copyright wordt verleend voor de auteur op het moment van de oprichting van de tekening.
Het is verboden om te ruilen of kopieën of scans van mijn tekeningen, specificaties etc … downloaden of in welke vorm ook online of via e-mail.
Ik hoop dat je veel plezier aan mijn modellen borduren en je mensen om je heen aan te moedigen om te handelen met eerlijkheid. Zeg nee fotokopieën, scans en / of vervalste de schepping verdedigen.
Weiger om diagrammen te posten, tekeningen van geregistreerde ontwerpen is de schepping te helpen om te overleven in overeenstemming met de wetten van kracht.
Dank u bij voorbaat voor uw hulp.
Mijna,
Waarom ik het via een PB gevraagd heb is n.l. om dit soort reacties te vermijden.
Ik zit al heel veel jaren op dit prikbord en heb al zoveel commentaar gelezen wat de borduur dames wel en niet mogen, en dat je nu niet eens meer een normale belangstellende vraag mag stellen zonder al die poespas er om heen , vind ik toch wel een beetje kortzichtig.
Lona
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?