het "randjes-project"..

• Petra

zoals ik hier schreef is het randjes-project niet alleen “besmettelijk”… op FB staat een getal van 806 leden die meedoen

..maar 't blijkt óók nog eens verslavend te werken..

zovér ben ik nu met m'n randjes..

heb er een vleugje “kerst” aan toegevoegd, zodat er over ongeveer 50 weken een kerstloper van gefabriceerd kan worden.. ;) ..

ook LEUK is om te vermelden, dat “de éérste” randjes ook voorkomen op “oma's rode school-lapje”..

(.zou ‘t niet leuk zijn om ook hier op ’t prikbord al die “verschillende” vorderingen van het randjesproject voorbij te zien komen?..X(.. )

hartelijke groetjes, Petra

• Martine

Ik vind die randjes heel mooi. Ik volg de resultaten op FB en op het blog. Misschien dat ik het ook ga borduren. Ik verzamel alvast alles hier over.

En op dit forum, zou het voor niet Facebookers; heel fijn zijn om de randjes van de priksters, hier voorbij te zien komen.

Groetjes en nog veel plezier met je “Kerst” randjes loper

Martine

• Dora

Heel mooi Petra.

De eerste randjes zijn wel op het prikbord verschenen http://borduren.startpagina.nl/prikbord/16946950/randje-per-week-1-(foto)#msg-16946950

Ik was van plan om ze 1 x per maand op het prikbord te zetten. Maar als we ze nu allemaal elke keer in 1 berichtje zetten wil ik ook wel elke week een foto maken.

• gea

Week 2

Het is intussen gestreken en opgerold

Erg leuk om samen te doen ben benieuwd naar de foto's

Groetjes Gea

• Carin

Dan zal ik mijn week 2 ook maar laten zien ;-)

• Dora

En zo ziet mijn rol er nu uit

• gekeverm

geen tijd om hier een foto in te voegen, maar wie mijn week 2 wil zien mag op mijn blog kijken.

groetjes

Geke

• Lieny

Hier is mijn foto

• Binta

Mijn randje per week op linnen…ga nu nog beginnen op aida ;)

Tweede randje namiddag begonnen…1-3 is gereed, morgen als alles goed gaat verder met 4-6, kleur band is in het echt wat donkerder…

grtjs Binta