opzoek naar oude "Création point de croix"

• Martine

Hallo iedereen,

Ik ontbreek enkele nummers van het Franse borduurtijdschrift “création point de croix”. Misschien heeft er iemand van jullie nog wat oude nummers liggen en wil hier afstand van doen. Ik ben opzoek naar de nummers: 5 - 7 - 15 - 19 - 26 en 35.

Bij création point de croix zelf, hebben ze bovenstaande nummers niet meer. Ik heb al contact me hun opgenomen.

Groetjes en alvast bedankt voor het helpen zoeken

Martine

• mirjam5787

Ik heb een aantal bladen van CPdC maar geen idee welke. Zal thuis eens kijken.

• Dora

Martine, deel 35 moet toch nog komen? Mijnabonnement is met deel 34 begonnen. Eigenlijk wel een goed idee om ook de oudere delen aan te schaffen want het is een heel mooi blad.

• Martine

Dora,

Inderdaad, dit is niet echt een oud nummer, maar een hors-série, en daar hebben wij geen abbo op.

Ik wil inderdaad alle nummers van dit blad in mijn bezit. Enkele heb ik gevonden op hun site, En bij het afsluiten van mijn abbo had ik een aantal oude nummers bijbesteld. Maar was vergeten mijn hors series te bestellen. Dat heb ik nu gedaan, maar ze hebben niet alles meer in voorraad.

Groetjes

Martine

• mirjam5787

Ik heb je een pb gestuurd.

• Mijna

Martine,

welke zoek je nog? Ik wil ook wel iemand voor je vragen.

Ga je nu je nu ook een abo op de hors serie nemen?

• Martine

Hallo Mijna,

Neen, ik neem geen abbo op hors série, die koop ik bij “atelier Laura”. De ontbrekende nummers zijn: 5 - 7 - 15 - 19 - 26. Nummer 35 heb ik kunnen nabestellen bij Création Point de Croix, de andere nummers zijn wat ouder. Hopelijk kan ik mijn ontbrekende nummers ooit vinden. Maar alvast bedankt voor het zoeken

Martine

• Mijna

Haha, ik zoek niet. Ik vraag iemand anders voor je (en dan zal zij vermoedelijk voor

een kast gaan staan en terugkomen met antwoord ja of nee).

Had zelf voor een De Fil en Aiguille gevraagd, helaas had zij die niet.

• Martine

Mijna,

Ik heb al verder gezocht, maar nog niets gevonden. Mis dus nog 5 nummers.

De fil en Aiguille was de voorloper van création point de croix. Daarom zijn deze tijdschriften bijna identiek wat betreft soort patronen.

Vind beide tijdschriften echt de max. Daarom dat ik graag die collectie volledig wil hebben.

Groetjes en alvast bedankt voor de hulp