wie kan mij helpen .......................

• Annabel

Wie heeft voor mij een idee of heeft het zelf mee gemaakt…………..

Vrijdag ben ik gevallen en heb m n rechterpols gebroken,niet erg handig maar vind zelf dat er ergere dingen op de wereld zijn.

zou graag willen borduren maar hoe en ………….dan het liefst zonder pijn,met sommige dingen ben ik links maar met dat nu net niet

Het tikken van dit gaat ook langzaam en soms zijn de woorden niet compleet maar ja als het maar gesnapt wordt

Groet Annabel

• bolletje

Wat vervelend voor je Annabel, in ieder geval beterschap gewenst.

Het lijkt mij persoonlijk verstandiger je even met andere dingen bezig te houden dan borduren.

Een goede genezing lijkt mij het belangrijkste.

Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb nog nooit iets gebroken, wel gekneusd.

Nogmaals, beterschap!

• chanita

Eerst wil ik je sterkte wensen.

Een staand borduurraam als je persé wilt borduren.

Ik ben het met bolletje eens, dat je beter niks kan doen.

Misschien een moeilijke legpuzzel maken, ben je ook bezig.

• hinke s

veel sterkte maar dat moet je heus niet doen heb het zelfde gehad maar het doet pijn hoor, komt veel te veel op de pols aan .

gr hinke

• hinke s

eerst wil ik je heel veel sterkte wensen, maar dat moet je heus niet doen heb het zelfde gehad maar het doet pijn hoor, komt veel te veel op de pols aan .

gr hinke

• Tonny

Wat een pech…! Beterschap ermee. Ik heb geen idee hoe je pijnvrij zou kunnen borduren.

• titian

hai,

ik zit sinds donderdag met mijn linkerarm in het gips. ben rechts, maar handwerken gaat niet. 8 jaar geleden had ik ook rechterarm gebroken. kon echt niks. zelfs nadat het gips er af was, lukt nog niet alles, wat je voor de breuk als vanzelfsprekend vond. annabel, vast een tip, probeer een goede fysiotherapeut te vinden die je pols, evt hand, en of schouder weer soepel en krachtig kan krijgen, ik moest van het ziekenhuis oefenen met bal knijpen in warm water, en na twee weken kreeg ik fysio voor geschreven. dat heeft mij goed geholpen.

groetjes

titian

• Dora

Erg vervelend Annabel, zou het eerst maar even rustig aan doen.

Heel veel sterkte.

• Alice

Hallo Annabel,

Wat rot voor je! Ik wens je heel veel beterschap en hoewel ik (gelukkig) nog nooit zoiets heb gehad, kan ik me voorstellen dat rust nu het beste is.

Misschien kun je in een goed boek duiken?

Groetjes, Alice

• Joke

Ik ben bang dat niet veel anders op zit dan rustig een boek lezen o.i.

Sterkte in ieder geval