OT nieuw huisgenootje (foto) OT

• Alice

Hallo allemaal,

Gewoonlijk maak ik geen OT-berichtjes, maar dit wil ik graag even delen.

Dit is mijn nieuwe huisgenootje; ze komt uit het asiel, is 7 maanden en ze heet Donja. Ze was naar het asiel gebracht omdat ze bij een oude dame woonde voor wie het enthousiasme van Donja teveel was.

Het is echt een schatje en ik ben heel blij met haar!

Groetjes, Alice

• Christine P

Wat een dotje.

Heel veel plezier met haar.

gr. Christine P

• Binta

Geweldig Alice, dat ze bij jullie een nieuwe liefdevolle thuis gevonden heeft.Ik hoop dat jullie samen heel veel liefde en geluk mogen beleven .

Alvast ook voor jullie de beste wensen voor 2014,

Binta

• Dora

Wat een schatje. Heeft ze met haar snuit in de suiker gezeten? ;)

• hinke s

och wat een lieverd veel plezier er mee

gr hinke

• Mijna

Alice, wat een lief beest. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent (en misschien

wel een stok achter de deur om dagelijks door weer en wind naar buiten te gaan?

Zo ervaar ik mijn oppashond die ondertussen zo ongeveer dag en nacht bij ons is).

Veel plezier ook al zal je ongetwijfeld wel eens mopperen!

• karin

Wat een schatje, ik weet hoe leuk een hond kan zijn,sinds ik mijn Spaanse asielhond heb.

Geniet ervan!!

groetjes Karin

• Petra

wat een lieverd Alice.. veel plezier en gezelligheid met je nieuw huisgenootje !

• Ester-oma-pi-jo-ti

veel geluk en vriendschap met je nieuwe hondje, lief koppie heeft ie

• Alice

Hallo Mijna,

Ja, Donja is zeker een stok achter de deur… Ze helpt me weer wat regelmaat en zin terug te krijgen die ik een beetje dreigde te verliezen sinds ik ziek en werkeloos ben geworden. het is zo'n vrolijk en enthousiast beestje, daar wordt je vanzelf blij van; we helpen elkaar dus!!!!

Groetjes, Alice