Opiniepeiling: wie doen mee met "Randje per week" SAL?

• Mijna

Ik ben benieuwd wie mee gaan doen met de “Randje per week” SAL van Annelies en Simone:

http://randjeperweek.blogspot.nl/

Toen ik het idee las was ik al enthousiast en bijna over de streep.

Ondertussen komt de streep steeds dichterbij.

Ik las zoeven dat Simone de mogelijkheid dat een ieder eigen foto's op hun blog in kon gaan voegen heeft

ingetrokken (gelijk heeft ze).

Voor vaste/regelmatige priksters (dus niet voor alle deelnemers) wil ik wel een onderdeel op het SAL blog maken maar niet

elke week foto's plaatsen. 1x per maand (en dan niet op de 11e van de maand) lijkt me voldoende.

Gezien de overweldigende belangstelling op het blog zie ik mezelf hier niet op elke post reageren, wat mooi, wat leuk ed.

Niets is leuker je eigen vorderingen onder elkaar te zien groeien (vind ik), dit prikbord gaat verdwijnen,de SAL

duurt een jaar.

Het aanbod is er, denk er maar over na.

Zelf zal ik niet gelijk beginnen, er wel naar streven het borduurwerk na een jaar af te hebben.

• Annie L

Hallo Mijna,

Ik doe ook mee. Wat is het SAL blog als ik vragen mag?

1 foto per maand moet mij wel lukken ;-).

Groetjes en alvast heel fijne kerstdagen,

Annie.

• Binta

Ik doe ook mee ….heb nog héél veel op mijn programma , maar misschien/hopelijk lukt dit wel;),

groetjes, Binta

• karin

Ik doe ook mee, en zal mijn foto's bij de Facebook groep plaatsen waar zeer veel mensen aan meedoen.

Gr. Karin

• annir

Hallo Mijna

Ik doe graag mee

groetjes en fijne feestdagen

Annie (van de kalender)

• Binta

Ik zal zoals gezegd dus wel meedoen maar borduur op aida 7 of aida 8 , want borduren op die linnen borduurband zie ik niet echt zitten voor mij .En misschien ook wel in een andere kleurcombinatie.

grtjs, Binta

• JohR

Ik heb me ook aangemeld. Zo'n lange strook borduren lijkt me leuk. Ook samen met anderen aan een project meewerken is stimulerend vind ik

Ik ben benieuwd naar alle werkstukken

Johanna

• Mijna

Annie, hier de link naar het SAL blog:

http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/

Dit blog ben ik destijds gezien de grote belangstelling via dit prikbord gezamenlijk iets te borduren.

Ik deel geen patronen, laat staan dat ik ontwerp. Ieder zorgt voor eigen materiaal en eigen tempo.

Mijn doelstelling was goed door te borduren tussen september/oktober tot ergens eind maart/april,

afhankelijk van het weer. Mooi weer naar buiten en minder weer meer binnenshuis/meer borduren.

Voor dit blog plaatste ik maandelijks 1 berichtje op dit prikbord met foto's van de werken in wording tot

het Affo's waren. Het jammere was dat je de werken niet zag groeien, enkel de laatste foto's.

Wilde je iets terugzoeken kwam Startpagina met het plan om het prikbord leeg te vegen en konden

we weer opnieuw beginnen. Blog in eigen beheer is baas over eigen foto's (tot ik eventueel het blog

op zou heffen). Destijds waren er minder blogs in eigen beheer, Facebook misschien nog wel onbekend.

• Mijna

Jammer dat jij je foto's op Facebook gaat plaatsen.

Ze zullen voor mij niet zichtbaar worden.

Gelukkig staat er een lange lijst van deelnemers op het blog

met voor zo ver bekend verwijzingen naar blogs/websites.

• Mijna

Annie,

nu ben je AnnieR?

Heb je je al bij Annalies en Simone opgegeven?

Wil jij je foto's aan het SAL blog toegevoegd zien?

Affo ook op je eigen website?