stop

• Martine

Het ganse gedoe over die patronen, echt het komt iedereen zowaar de keel uit. Velen blijven weg van dit prikbord door altijd die heel kwetsende taal van bepaalde mensen. Niet elke vraag van “ wie heeft … voor mij” is met slechte bedoelingen gevraagd. Soms ook onwetendheid.

Wat mij ook heel hard stoort, en daar wordt hier nooit iets over geschreven is, dat bepaalde handelaars (zij die het hardst van de toren blazen) het de moeite vinden om per privébericht raad en daad te geven, en dan ook vermelden dat zij dit online verkopen, enz enz enz……

Sorry dit moest mij van het hart.

Groetjes aan iedereen die een zondagnamiddag borduren, heerlijk vinden

Martine

PS er zijn nog een aantal personen, waar je raad kunt aan vragen, die dit ook graag doorgeven, en die koester ik

• Mijna

Martine,

doe net zoals ik nu ga doen.

Jammer maar helaas, ik keer dit prikbord weer voor wat weken de rug toe.

Pak een borduurwerk, leef je daar op uit en geniet van alles om je heen.

11 januari ben ik weer hier met updates; enkel eerder als ik 30 jaar borduren voor die

tijd af zou hebben of een update van een andere borduurster ontvang en dan enkel

om de update hier te melden.

Zoveel anderen gingen ons al voor.

• Martine

Mijna,

Inderdaad. Velen haken hier af. Zonde. Lezen zal ik nog doen. Raad vraag ik wel op een andere manier.

Borduur maar lekker aan je 30 jaar borduren. Ik ga ook verder doen aan mijn “rode” werkje en ga straks samen met mijn man, met de hond wandelen en dan samen genieten van een pannenkoek.

Groetjes

Martine

• Alice

Hallo Mijna,

Hoezeer ik je reactie ook begrijp, ik vind dat wel jammer. Juist mensen zoals jij, die altijd bereid zijn om een antwoord te geven en zelfs de moeite doen om het op te zoeken, die tips geven over van alles en nog wat en de voortgang van hun werken laten zien, dat zijn de mensen die dit prikbord zo leuk maken! Laat je alsjeblieft niet wegjagen door negativiteit van sommigen.

Fijn weekeind.

Groetjes, Alice

• riky

Mijna ben het helemaal met je eens dit is de club niet meer wat het was ik hou mij ook afzijdig

het is jammer gr riky